// جمعه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

دانلود State of Play ژوئن ۲۰۲۲ | از ریمیک Resident Evil 4 تا فاینال فانتزی 16

سونی با برگزاری یک رویداد که خیلی‌ها آن را بهترین قسمت State of Play تا امروز می‌دانند، بازی‌های زیادی را نمایش داد. شما می‌توانید ویدیو کامل برنامه را در زومجی دانلود کنید.

زومجی امکان دانلود ویدیو کامل استیت آو پلی ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ میلادی با کیفیت‌های مختلف را برای شما فراهم کرده است. در صورت تماشای این ویدیو دیگر نیازی به دیدن جداگانه‌ی تریلرها یا خواندن تک‌تک اخبار بازی ندارید. در این بین از آن‌جایی که State of Play مورد بحث واقعا رویدادی فشرده و دارای چند تریلر جذاب بود، احتمالا می‌توانید از تماشای آن لذت ببرید.

رونمایی رسمی از ریمیک بازی Resident Evil 4 کپکام با اعلام تاریخ عرضه، شروعی عالی را برای استیت آو پلی ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ رقم زد. سپس وقتی تایید شد که محتوای مخصوص هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی‌آر 2 در این نسخه‌ی جدید بازی رزیدنت ایول 4 وجود دارد، شرکت Capcom پشتیبانی بازی Resident Evil Village از PS VR2 کنسول PS5 را هم تایید کرد. البته که تریلر جدید بازی Street Fighter 6 نیز در این قسمت از برنامه State of Play سونی پخش شد تا نقش کپکام در رویدادهای سونی همچنان پررنگ به نظر برسد.

بازی Horizon Call of the Mountain استودیو گوریلا و استودیو Firesprite درکنار بازی واقعیت مجازی The Walking Dead: Saints & Sinners - Chapter 2: Retribution و تایید پشتیبانی نسخه PS5 بازی No Man's Sky از PS VR2 سونی، هیجان برخی از بازیکن‌ها برای پلی استیشن وی آر 2 را افزایش داد.

تاریخ عرضه بازی Stray و اعلام قرارگیری آن در پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس از روز اول، آپدیت جدید هورایزن فوربیدن وست، نسخه PC بازی Marvel's Spider-Man و تریلر بازی ترسناک The Callisto Protocol هم از جمله مواردی به شمار می‌آیند که در استیت آو پلی شاهد آن‌ها بودیم.

بازی Rollerdrome، بازی Season و بازی Eternights به‌عنوان بعضی از انحصاری‌های کنسولی حاضر در رویداد نمایش داشتند و تریلر نسخه پلی استیشن بازی Tunic هم پخش شد. در آخر نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده محبوب فاینال فانتزی 16 به استقبال طرفدارها آمد و تریلر جدید بازی Final Fantasy XVI پلی استیشن 5 را تقدیم بازیکن‌ها کرد.

عکس اشلی در ریمیک بازی Resident Evil 4 (رزیدنت ایول 4 کپکام)

دانلود با رزولوشن 480P | دانلود با رزولوشن HD 720P | دانلود با رزولوشن Full HD 1080P


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده