نویسنده: فراز پاشایی
// پنجشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۲

حضور جان مدن روی کاور بازی Madden NFL 23 تا انتشار اولین تریلر

تصویر جان مدن، اسطوره تکرارنشدنی ورزش فوتبال آمریکایی، روی کاور بازی Madden NFL 23 قرار خواهد گرفت. با زومجی همراه باشید.

از سال ۱۹۹۸ تاکنون سری بازی‌های Madden حضور پر رنگی در دنیای بازی داشته‌اند. آثاری که به‌لطف کیفیت مطلوب نسخه‌های مختلف خود به خوبی توانستند کاربران را به درون ورزش فوتبال آمریکایی برده و آن‌ها را حسابی سرگرم کنند. حال پس از گذشت ۳۴ سال از انتشار اولین نسخه از این سری‌ بازی، الکترونیک آرتز برای ادای احترام خود نسبت به جان مدن افسانه‌ای، تصمیم گرفته است تا تصویر این اسطوره فوتبال آمریکایی را روی بازی Madden NFL 23 قرار دهد. 

جان مدن در جوانی

حضور چهره این شخص پس از بیش از ۲۰ سال روی کاور نسخه‌‌ی جدید این سری‌ بازی، بسیار هیجان‌انگیز است. همان‌طور‌ که اطلاع دارید، جان مدن در ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ در سن ۸۵ سالگی از دنیا رفت. از چهره این شخص آخرین بار روی کاور بازی Madden 2000 که در سال ۱۹۹۹ در دسترس کاربران قرار گرفت، استفاده شد. در طی این سال‌ها Electronic Arts از تصویر بازیکنان شاخص فوتبال آمریکایی برای کاور نسخه‌های جدید این سری بازی استفاده کرد. EA با انتشار پستی بلاگ رسمی خود این خبر را اعلام کرد و گفت:

« مربی مدن برای بیش از ۵۰ سال هم تراز با ورزش فوتبال بوده و برای گرامیداشت میراث ایشان برای نسل بعد، مربی مدن پس از بیش از دو دهه به کاور بازی Madden NFL 23 بازمی‌گردد.»

بازی Madden NFL 23 با سه کاور مختلف در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و هرکدام از این کاورها به نمایش و ستایش یک دوره مختلف از زندگی فراموش‌نشدنی این شخصیت خواهد پرداخت. کاور All Madden Edition توسط یک هنرمند معروف ورزشی طراحی شده و هدف او از ارائه این طرح، ستایش جان مدن به‌عنوان شخصی است که تاثیر زیادی در افزایش علاقه مردم به ورزش فوتبال آمریکایی داشته و کمک شایانی به وقوع این امر کرده است.

عکس کاور دوم مربوط‌به قهرمانی سوپر بول جان مدن همراه‌با تیم اوکلند رایدرز بوده و عکس سوم مربوط‌به زمانی است که این شخص به‌عنوان تحلیل‌گر به فعالیت خود ادامه داد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید عکس‌های مربوط‌به این سه کاور را مشاهده کنید. همچنان شما عزیزان می‌توانید در ادامه تریلر رسمی این بازی را مشاهده کنید.

تصویر کاور بازی Madden NFL 23

تصویر کاور بازی Madden NFL 23

تصویر کاور بازی Madden NFL 23

دانلود از آپارات


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده