نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

محیط جهان باز Sonic Frontiers در اولین ویدیو بلند از گیم پلی این بازی

وبسایت IGN ویدیو جدیدی از گیم‌پلی بازی Sonic Frontiers را ازطریق کانال یوتیوب خود پخش کرده که المان‌های مختلف دنیای بازی و مکانیزم گیم‌پلی آن را به نمایش می‌گذارد.

بعد از تیزر گیم‌پلی بازی Sonic Frontiers که اواسط این هفته توسط سگا پخش شد، حالا یک ویدیو هفت دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است که جهان باز و مکانیزم‌های مختلف بازی را به نمایش می‌گذارد. دنیای این بازی در جزایر خیالی Starfall قرار می‌گیرد که محیط آن شامل جنگل‌ها، آبشارها، بیابان‌ها و بخش‌های دیگر است. در ویدیو جدیدی که در کانال یوتیوب IGN پخش شد، سونیک را درحال دویدن از از میان موانع مختلف و حل پازل‌ها مشاهده می‌کنیم.

Sonic Frontiers قرار است در تعطیلات آخر سال ۲۰۲۲ برای پی سی، PS4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ منتشر شود. سگا اعلام کرد که قصد دارد با این بازی امتیاز بالایی از منتقدها دریافت کند. تاکاشی ایزوکا از Sonic Team گفت که سعی دارد تا با Frontiers تجربه ماندگاری از ماجراجویی‌های سونیک را تقدیم گیمرها کند.

دانلود از آپارات

مدیر بخش خلاقیت تیم توسعه‌دهندگان بازی‌های سونیک در مصاحبه‌ای با وبسایت Sonic Stadium که در ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ منتشر شد، از این گفت که امیدوار است سونیک فرانتیرز بتواند برای بازی‌های بعدی سونیک زمینه‌سازی کند. سونیک فرانتیرز تنها محصول سگا با محوریت خارپشت آبی و دوست‌داشتنی در سال جاری نیست. Sonic Origins در ۲۳ ژوئن (۲ تیر) روی تمام پلتفرم‌های نام‌برده از راه می‌رسد تا پنج بازی قدیمی سونیک را در قالب یک کالکشن به گیمرها ارائه کند.

در پایان می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی اخبار بازی با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده