نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۷

اضافه شدن استودیو Sperasoft به تیم پشتیبانی از Fallout 76

استودیو Sperasoft همکاری جدیدی را با شرکت بتسدا آغاز کرده است و هم‌اکنون عضو تیم پشتیبانی از بازی Fallout 76 به شمار می‌آید.

به‌تازگی استودیو Sperasoft که ساختمان اصلی آن در سیلیکون‌ولی قرار دارد، اعلام کرد که قرار است در آینده از بازی Fallout 76 پشتیبانی کند. این توسعه‌دهنده در دو سال گذشته نیز همکاری نزدیکی با استودیوهای بازی‌سازی شرکت بتسدا در زمینه‌های طراحی سه‌بعدی برای وسایل، لباس‌ها و تجهیزات شخصیت‌های درون بازی داشت. همچنین تیم طراحان هنری استودیوی Sperasoft تاکنون به ارائه‌ی محتویات پس از عرضه‌ی بازی‌های بتسدا کمک زیادی کرده‌اند.

دنیس لارکان، مدیر اجرایی استودیو Sperasoft، در مورد پشتیبانی از بازی Fallout 76 گفت: «خوشحالیم که بخشی از توسعه‌ی بازی Fallout 76 هستیم. تیم‌های هنری Sperasoft به مشارکت در پشتیبانی از این بازی نقش‌آفرینی ادامه می‌دهند تا طرفدارها بتوانند از به‌روزرسانی‌های فصلی آن لذت ببرند». Sperasoft به‌عنوان استودیوی پشتیبان برای آثار مختلفی از جمله Halo Infinite استودیوی ۳۴۳ اینداسترایز، Assassin's Creed Valhalla شرکت یوبیسافت و بازی Anthem از بایوور با تیم‌های متفاوت همکاری داشته است.

شخصیت بازی Fallout 76 به همراه سگ در دنیای ویران شده

حدود دو سال است که این استودیو با شرکت بتسدا در زمینه‌ی پشتیبانی همکاری دارد و اکنون خبر اضافه شدن رسمی آن به تیم پشتیبانی Fallout 76 اعلام شده است. باتوجه‌به اعلام این خبر به نظر می‌رسد شرکت بتسدا قصد دارد پشتیبانی از بازی Fallout 76 را حتی پس از گذشت چهار سال همچنان ادامه دهد و احتمالا استودیوی بازی‌سازی Sperasoft می‌تواند همکاری خوبی با آن‌ها داشته باشد.

Fallout 76 در حال حاضر برای پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد. این بازی در زمان انتشار با باگ‌های بسیار و مشکلات متعددی همراه بود، اما درنهایت با تمرکز شرکت بتسدا روی بهتر کردن آن و انتشار آپدیت‌های فراوان توانست توجه تعداد بیشتری از بازیکن‌ها را جلب کند. این بازی تاکنون دو به‌روزرسانی بزرگ به نام‌های Wastelanders و Steel Reign دریافت کرده است که NPC‌های انسانی، مأموریت های جدید، سیستم گفت‌وگو و موارد دیگر را به آن اضافه کرده‌اند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی فال‌اوت 76 را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده