نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۷

احتمال حضور یک شخصیت محبوب در بازی Star Wars Jedi: Survivor

به‌تازگی یک اینسایدر مدعی شده که احتمالاً یکی از کاراکترهای محبوب طرفداران جنگ ستارگان در بازی Star Wars Jedi: Survivor نقش خواهد داشت.

ادامه خبر ممکن است بخش‌هایی از داستان سریال Star Wars: The Clone Wars و Star Wars: Rebels و همچنین فیلم Solo: A Star Wars Story، بازی Star Wars Jedi: Fallen Order و احتمالاً Star Wars Jedi: Survivor را فاش کند

الکترونیک آرتز و استودیوی ریسپاون اینترتینمنت به‌تازگی رسماً از بازی Star Wars Jedi: Survivor که دنباله Star Wars Jedi: Fallen Order است، رونمایی کردند. این بازی از جهات مختلفی مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و استقبال بسیاری از طرفداران بازی‌های جنگ ستارگان را به‌دنبال داشت. درحالی که اطلاعاتی که تاکنون از بازی به‌دست ما رسیده، بیشتر به جنبه‌ی مبارزات بازی تعلق داشته است، ادعای جدیدی در خصوص روایت داستانی این بازی مطرح شده که می‌تواند برای طرفداران هیجان انگیز باشد.

نیک بیکر، هم بنیانگذار XboxEra در جریان پادکست جدید خود مدعی شده که براساس چیزهایی که به گوش او رسیده، شخصیت دارث ماول (Darth Maul در Star Wars Jedi: Survivor حضور خواهد داشت. بیکر می‌گوید که این خبر یک سال پیش به او رسیده و ممکن است برنامه‌های این بازی در این مدت تغییر کرده باشد. البته که طرفداران Star Wars قطعاً مشتاق دیدن او خواهند بود.

دارث ماول آماده مبارزه با لایت سیبرش با آسوکا در فصل هفتم انیمیشن Star Wars: The Clone Wars می شود

باید گفت که وضعیت خط داستانی ماجراهای جنگ ستارگان نیز برای این اتفاق کاملاً آمادگی دارد. اتفاقات Star Wars Jedi: Survivor حدود پنج سال بعد از پایان داستان Fallen Order قرار می‌گیرد که باعث می‌شود تقریباً همزمان با سریال Obi-Wan Kenobi از شبکه دیزنی پلاس باشد. دارث ماول نیز در این زمان زنده است؛ البته که او در پایان The Phantom Menace توسط کنوبی از وسط نصف می‌شود، اما در سریال Star Wars: The Clone Wars مشخص شد او هنوز زنده است و او در ادامه نقش برجسته‌ای در The Clone Wars و Star Wars: Rebels داشت.

او همچنین در پایان فیلم Solo: A Star Wars Story نیز حضور کوتاهی دارد. باتوجه‌به اینکه در پایان بازی Star Wars Jedi: Fallen Order شاهد حضور شخص دارث ویدر بودیم، انتظارات از دنباله‌ی این بازی نیز بالا رفته است. باید دید که ریسپاون بالاخره چه تصمیمی در رابطه با بازی جدید خود اتخاذ کرده است؛ اگرچه مطمئناً این همان چیزی است که طرفداران به آن امیدوار هستند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده