نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۴

نمایش مبارزات و دشمنان در تریلر گیم‌پلی بازی Sonic Frontiers

شرکت سگا با پخش یک تریلر کوتاه به نمایش مبارزات، دشمنان و جهان وسیع بازی Sonic Frontiers پرداخت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سگا تریلر جدیدی از بازی Sonic Frontiers را پخش کرده است. این تریلر که شامل بخش‌های کوتاهی از گیم‌پلی بازی است، مبارزات، دشمنان و جهان گسترده‌ی این محصول را به نمایش در می‌آورد. شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به تماشای این پیش‌نمایش کوتاه از بازی بپردازید.

دانلود از آپارات

بازی Sonic Frontiers در جریان رویداد گیم اواردز سال ۲۰۲۱ معرفی شد و در فصل تعطیلات امسال برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر می‌شود. این بازی جدیدترین نسخه‌ی سه بُعدی سری بازی‌های سونیک به‌حساب می‌آید.

بازی Sonic Frontiers ماجراهای خارپُشت آبی مجموعه و دوستانش را دنبال می‌کند که به‌دنبال دکتر اگمن می‌روند؛ دانشمندی که کنترل یک فناوری باستانی را از دست داده است. این بازی یک تجربه‌ی تکامل‌یافته را ارائه می‌دهد که امکان کاوش در دنیای سرسبز و وسیع محصول به‌وسیله‌ی سرعت و توانایی‌های سونیک را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد.

شرکت سگا اعلام کرده است که طرفدارها می‌توانند در هر گوشه از بازی Sonic Frontiers منتظر شگفتی‌های زیادی باشند. امیدواریم که در ماه‌های منتهی‌به عرضه‌ی بازی جزئیات بیشتری از آن منتشر شود.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده