نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۳

اعلام تاریخ شروع پشتیبانی Assassin’s Creed Origins از فریم‌ریت ۶۰

یوبیسافت اعلام کرد که بازیکن‌ها چه زمانی می‌توانند انتظار راه‌یابی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به بازی Assassin’s Creed Origins برای کنسول‌های نسل ۹ را داشته باشند.

شرکت یوبیسافت پس از تأیید راه‌یابی Assassin’s Creed Origins به سرویس گیم پس، از زمان شروع پشتیبانی بازی از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پرده برداشت. این ویژگی در قالب یک به‌روزرسانی در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد که مصادف با زمان عرضه‌ی بازی در سرویس Game Pass است. درحال‌حاضر معلوم نیست که این آپدیت ویژگی‌های دیگری نظیر پشتیبانی از وضوح بالاتر یا بهبودهای بصری را نیز به‌همراه می‌آورد یا خیر. تنها اجرای بازی به‌صورت ۶۰ فریم بر ثانیه تأیید شده است.

بازی Assassin’s Creed Origins اولین‌بار در اکتبر سال ۲۰۱۷ میلادی روانه‌ی بازار شد. وقایع این بازی در مصر جریان دارد و ماجراهای بایک، یک مأمور بیابان‌گرد محافظ مردم را دنبال می‌کند که پس از مرگ پسرش به‌دست گروهی مرموز قدم در مسیر انتقام می‌گذارد. این بازی در مقایسه با نسخه‌های پیشین تمرکز زیادی روی مبارزات سرعتی، غارت، دنیایی وسیع برای گشت‌وگذار و مأموریت‌های جانبی پرجزئیات داشت.

موفقیت‌های بازی Assassin’s Creed Origins منجربه تولید دو دنباله با نام‌های Assassin’s Creed Odyssey و Assassin’s Creed Valhalla شد. شرکت یوبیسافت قبلا پشتیبانی از نرخ ۶۰ فریم را به نسخه‌های نسل ۹ بازی Odyssey اضافه کرده بود و بعدها تصمیم گرفت تا همین کار را برای Origins نیز انجام دهد. درحال‌حاضر بازی Assassin’s Creed Origins در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده