// سه شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۴

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Sniper Elite 5 در هفته اول انتشار

در جریان هفته منتهی به هفت خرداد ماه، بازی Sniper Elite 5 توانسته است صدرجدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند.

مِی/مه، یکی از ماه‌‌های آرام از نظر عرضه بازی‌های ویدیویی در سال ۲۰۲۲ بود و در انتهای این ماه، بازی Sniper Elite 5 عرضه شد. این بازی توانست در جریان هفته اول حضور خود در جدول فروش هفتگی انگلستان، صدر جدول را از آن خود کند. بیشتر فروش نسخه‌های فیزیکی بازی Sniper Elite 5 به پلتفرم پلی استیشن مربوط می‌شود. پلتفرم ایکس باکس فقط صاحب ۸ درصد از فروش نسخه‌های فیزیکی این محصول در هفته اول انتشار در بازار بریتانیا است.

بازی Horizon Forbidden West سونی که بیشتر از سه ماه از انتشار آن می‌گذرد، رتبه‌ی دوم را کسب کرد و بازی Nintendo Switch Sports جایگاه سوم را به‌خود اختصاص داده است. بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga چهارم شد و بازی Gran Turismo 7 استودیو پولی‌فونی دیجیتال با ۱۰۹ درصد افزایش فروش توانسته است جایگاه پنجم را به خود اختصاص دهد.

در نیمه دوم جدول فروش هفتگی بریتانیا می‌بینیم که بازی FIFA 22 ششم شده است و Mario Kart 8 Deluxe جایگاه هفتم را به خود اختصاص داد. در انتها شاهد بازی Pokemon Legends: Arceus هستیم که هشتم شد و نسخه نینتندو سوییچ Miencraft و بازی Animal Crossing: New Horizons هم به‌ترتیب نهم و شده‌اند.

در ادامه می‌توانید فهرست مربوط‌به ۱۰ بازی پرفروش هفته منتهی به هفت خرداد ماه در جدول فروش هفتگی انگلستان را مشاهده کنید و نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با زومجی در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Sniper Elite 5هفته اول انتشار
۲۱Horizon Forbidden West-
۳۲Nintendo Switch Sports-
۴۳Lego Star Wars: The Skywalker Saga-
۵۱۰Gran Turismo 7-
۶۵FIFA 22-
۷۴Mario Kart 8 Deluxe-
۸۵Pokemon Legends: Arceus-
۹۶نسخه نینتندو سوییچ Miencraft-
۱۰۹Animal Crossing: New Horizons-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده