نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

احتمال شروع پشتیبانی Assassin’s Creed Origins از فریم‌ریت ۶۰ روی کنسول

رویدادهای اخیر احتمالا نشان از راه‌یابی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به بازی Assassin’s Creed Origins روی کنسول‌های نسل ۹ در هفته‌ی جاری دارند.

سال گذشته شرکت یوبیسافت با انتشار یک به‌روزرسانی، پشتیبانی از فریم‌ریت ۶۰ بر ثانیه را به نسخه‌های نسل ۹ بازی Assassin’s Creed Odyssey اضافه کرد. این شرکت با فاصله‌ی کوتاهی اعلام کرد که تصمیم به انجام چنین کاری برای بازی Assassin’s Creed Origins دارد. با اینکه از آن زمان جزئیات جدیدی از تاریخ عرضه‌ی این آپدیت منتشر نشده است، اما به‌روزرسانی اخیر پایگاه داده شبکه‌ی پلی استیشن نشان از انتشار آن در آینده نزدیک دارد.

این به‌روزرسانی هنوز در دسترس بازیکن‌ها قرار نگرفته است، اما ظاهرا این وضعیت به‌زودی تغییر خواهد کرد. ظاهرا شرکت Ubisoft در نظر دارد تا طی روزهای آتی با انتشار یک آپدیت، پشتیبانی از فریم‌ریت ۶۰ را به بازی Assassin’s Creed Origins در کنسول‌های پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس اضافه کند. این شرکت اخیرا یک کلیپ کوتاه از شخصیت بایک را به‌همراه توضیح مرموز «انتظارها تقریبا به سر رسیده است» در توئیتر منتشر کرد.

بازی Assassin’s Creed Origins که بیشتر از چهار سال از عرضه‌ی آن می‌گذرد، در گیم پس قرار می‌گیرد تا مشترک‌های این سرویس اشتراکی مایکروسافت بتوانند بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه به تجربه‌ی آن بپردازند. این بازی در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده