// دوشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۲

اعلام تاریخ عرضه‌ Star Wars: Knights of the Old Republic 2 روی نینتندو سوییچ

اطلاعات جدید و تاریخ عرضه‌ی Star Wars: Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords برای نینتندو سوییچ ارائه شد.

شرکت Aspyr Media روی بازسازی بازی Star Wars: Knights of the Old Republic در حال کار است. اما آن‌ها به‌صورت هم‌زمان روی پورت و ریمستر دیگر آثار جنگ ستارگان نیز کار می‌کنند. همین چند ماه پیش Knights of the Old Republic برای نینتندو سوییچ عرضه شد. حال عرضه‌ی دنباله‌ی این بازی نیز تأیید شد.

شرکت Aspyr Media اعلام کرد که بازی Star Wars: Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords را برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد. این بازی در ۸ ژوئن (۱۸ خرداد) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. به نقل از صفحه‌ی eShop بازی، حجم آن ۱۵/۷ گیگابایت و قیمت آن نیز ۱۵ دلار خواهد بود. همچنین باید انتظار بهبود وضوح تصویر و کیفیت فنی بازی را داشته باشید.

علاوه‌بر بازی اصلی، Aspyr Media در اقدامی غافلگیر کننده قرار است DLC Sith Lords Restored Content را نیز به رايگان برای بازی عرضه کند. این DLC اندکی پس از انتشار بازی و در قالب یک به‌روزرسانی رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

پوستر اصلی Star Wars: Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords

سازنده‌ی اصلی KOTOR 2 استودیوی نام آشنای Obsidian Entertainment است. متأسفانه در هنگام عرضه‌ی نخست محتوای زیادی از بازی حذف شده بود. اتفاقی که دلایل متعددی از جمله کمبود زمان و منابع منجر به آن شده بود. بااین‌حال طرفداران با بررسی فایل‌های بازی مادهای (mod) متعددی برای آن عرضه کردند، که محتواهای حذف شده را به بازی اضافه می‌کرد. حال برای نخستین بار قرار است شاهد عرضه‌ی رسمی این محتواهای حذف شده برای بازی باشیم.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ طرفدار مجموعه‌ی جنگ ستارگان هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده