نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۳

بازی Star Wars Jedi: Survivor تجربه‌ای تاریک‌ و جدی خواهد بود

کارگردان خلاق بازی Star Wars Jedi: Survivor در مصاحبه‌ی جدید خود اعلام کرد که اثر نام‌برده از قسمت اول خود قصه‌ای تاریک‌تر و جدی‌تر را روایت خواهد کرد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استیگ اسومسن، کارگردان خلاق بازی Star Wars Jedi: Survivor طی مصاحبه‌ای جدید اعلام کرد که قصه‌ و فضای این اثر، کاملا جدی‌تر و تاریک‌تر از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order خواهد بود. شب گذشته شرکت الکترونیک آرتز و استودیو ریسپاون به‌شکل رسمی از دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order رونمایی کردند.

این رونمایی با پخش تریلری سینمایی و جذاب انجام شد که در آن، کال کستیس (شخصیت اصلی این سری) را پنج سال بعد از اولین ماجراجویی خود، در جریان قصه‌ای جدید و تاریک نمایش می‌داد. اسموسن که سابقه‌ی کار روی بازی‌هایی مثل God of War 3 و بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را در کارنامه‌اش دارد، در زمان پاسخ به‌این پرسش که آیا دنباله‌ی اثر ذکر شده قرار است داستانی تاریک و سنگین‌ را روایت کند یا نه، چنین گفت:

«آره؛ دقیقا زدی تو خال! دلیل اصلی برای تاریک‌تر و جدی‌تر بودن فضای بازی، به‌شوق آوردن گیمر و ایجاد سوالات مختلف در ذهنش است. [اتفاقات] این بازی کاملا در مورد بقا است. به‌خاطر همین اسم بازی Jedi: Survivor است. آن‌ها [جدای‌ها] در دورانی تاریک هستند و کال درکنار گروهش باید هرکاری را که از دستشان برمی‌آید انجام بدهند تا زنده بمانند. به‌‌همین دلیل‌ آن‌ها مجبورند تا با افرادی ارتباط برقرار کنند که در دوره‌های دیگر، ارتباط با آن‌ها احتمالا ناخوش‌آیند به‌نظر می‌رسید. برخی از این جزئیات در تریلر نمایش داده شده است و یک بار دیگر باید بگویم که اصلا نمی‌خواهم چیزی از این جزئیات داستانی را لو بدهم. شرمنده ولی اصلا دوست ندارم قصه را اسپویل کنم!».

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر‌های شخصی منتشر خواهد شد. نظرتان چیست؟ دوست دارید چه تغییراتی در گیم‌پلی و داستان این نسخه‌ی جدید اعمال شود؟ دیدگاهتان را برای زومجی بنویسید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده