// شنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۴

عرضه دمو بازی Mario Strikers: Battle league نینتندو سوییچ

شرکت نینتندو دمو بازی Mario Strikers: Battle league را در دسترس کاربرهای نینتندو سوییچ قرار داد و بازیکنان قادر به تجربه‌ی آنلاین ماریو استرایکرز جدید هستند.

بازی Mario Strikers: Battle league، ساخته‌ی جدید استودیو نکست لول گیمز کمتر از دو هفته دیگر در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد و حال شرکت Nintendo دمو رایگان آن را را دراختیار بازیکنان قرار داده است. در دمو Mario Strikers: Battle league که First Kick نام دارد، بازیکنان به بخش آموزشی و همچنین بخش آنلاین بازی دسترسی دارند.

البته بخش آنلاین این دمو تنها در روزهای مشخص شده‌ای در دسترس کاربران قرار دارد و در زیر می‌توانید زمان‌بندی مشخص‌شده برای تجربه First Kick به‌صورت آنلاین را مشاهده کنید. دراین‌میان اشاره کنم که برای تجربه این دمو به‌صورت آنلاین، به اشتراک نینتندو سوییچ آنلاین نیاز دارید.

۱۴ خرداد ماه

  • ۷:۳۰ صبح تا ۸:۳۰ صبح
  • ۳:۳۰ بعد از ظهر تا ۴:۳۰ بعد از ظهر
  • ۱۱:۳۰ شب تا ۰۰:۳۰ بامداد ۱۵ خرداد ماه

۱۵ خرداد ماه

  • ۷:۳۰ صبح تا ۸:۳۰ صبح
  • ۳:۳۰ بعد از ظهر تا ۴:۳۰ بعد از ظهر
  • ۱۱:۳۰ شب تا ۰۰:۳۰ بامداد ۱۶ خرداد ماه

The Versus Everyone و Join Friends دو حالت بازی هستند که به‌واسطه‌ بخش آنلاین این دمو می‌توانید سراغ تجربه‌ی آن‌ها بروید. این‌جا با یک دمو محدود از نظر مدت زمان تجربه روبه‌رو هستیم. در انتها اشاره کنم که تریلر جدیدی هم از بازی Mario Strikers: Battle league پخش شده که ویدیو سینمایی آغازین بازی را به‌نمایش می‌گذارد و شما می‌توانید آن را از کانال یوتیوب رسمی Nintendo تماشا کنید. بازی Mario Strikers: Battle league در تاریخ ۲۰ خرداد ماه (۱۰ ژوئن) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده