نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۷

بازی Star Wars Jedi: Survivor با پخش تریلر معرفی شد

Star Wars Jedi: Survivor داستان ماجراجویی‌های کل کستیس پس از حوادث جدای فالن اوردر روایت می‌کند.

دقایقی پیش و در جریان برگزاری رویداد Star Wars Celebration در شهر اناهایم ایالات کالیفرنیا، استودیوی بازی‌سازی Respawn Entertainment رسما از قسمت دوم مجموعه‌ی محبوب Star Wars Jedi رونمایی کرد.

این بازی که مطابق شایعات قبلی Star Wars Jedi: Survivor نام دارد، پنج سال پس از حوادث Fallen Order اتفاق می‌افتد. بازیکنان بار دیگر در نقش کل کستیس، جدای بازمانده از سقوط محفل جدای و قدرت‌گیری امپراتوری کهکشانی، وظیفه دارند تا در این دنیای پر از خطر زنده بمانند. BD-1 دروید کوچک و دوست‌داشتنی از نسخه اول در این بازی برگشته است و طبق اطلاعات منتشرشده، حالا می‌تواند در موارد بیشتری به کل کمک برساند. قرار است تا در این بازی، کل از روش‌های جدیدی به Force متصل شود و در ادامه‌ی مسیر خود از آن کمک بگیرد.

استیگ آسموسن، کارگردان این بازی که سابقه کارگردانی Star Wars Jedi: Fallen Order و God of War 3 را در کارنامه دارد، این بازی جدید را یک بازی اکشن ماجراجویی سوم شخص معرفی می‌کند. آسموسن همچنین می‌گوید توسعه‌دهندگان بازی سعی دارند تا از امکانات کنسول‌های نسل جدید مانند لودینگ‌های بسیار کوتاه و ویژگی‌هایی مانند تکنولوژی رهگیری پرتو یا ری‌تریسینگ نیز تا حد ممکن در ساخت این بازی استفاده کنند.

سازندگان بازی همچنین تغییرات و نوآوری‌های جدیدی در سیستم مبارزات بازی اعمال کرده‌اند و مهارت‌‌های جدید و هیجان‌انگیزی نیز برای یادگیری در دسترس بازیکنان خواهد بود. شما می‌توانید تریلر سینمایی معرفی این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

داگلاس رایلی، مدیر اجرایی شرکت Lucasfilm Games درخصوص این معرفی می‌گوید: «داستان Cal Kestis جایگاه مهمی در قلب میلیون‌ها نفر از هواداران دنیای جنگ ستارگان دارد، و ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا با همکاری با بازی‌سازان استودیوی ریسپاون که در سطح جهانی کم‌نظیر هستند، دنباله‌ این قصه‌ی حماسی را روایت کنیم. نمی‌توانیم بیش از این برای رونمایی از قسمت بعدی داستان Cal برای گیمرهای سراسر جهان خوشحال باشیم».

بازی Star Wars Jedi: Survivor در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع businesswire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده