نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

اضافه شدن سه بازی جدید به سرویس نینتندو سوییچ آنلاین

سه بازی کلاسیک از کاتالوگ بازی‌های کنسول محبوب NES و سوپر نینتندو به‌زودی در دسترس کاربران سرویس اشتراکی آنلاین نینتندو سوییچ قرار می‌گیرند.

با نزدیک‌شدن به روزهای پایانی ماه می، شاهد اضافه شدن بازی‌های جدیدی به سرویس آنلاین کنسول سوییچ هستیم. برای این ماه، نینتندو دو بازی Rival Turf و Congo’s Caper از بازی‌های رتروی کنسول سوپر نینتندو و بازی Pinball را از کنسول NES در دسترس قرار می‌دهد.

بازی Pinball برای اولین‌بار در سال ۱۹۸۴ و همزمان با عرضه‌ی اولیه کنسول Nintendo Entertainment System در ژاپن که با نام فمیکام شناخته می‌شد در دسترس بازیکنان پلتفرم نینتندو قرار گرفت. گیم‌پلی بازی تفاوت چندانی با بازی‌های پینبالی که امروزه می‌شناسیم ندارد، اما در یکی از مراحل جایزه‌ی این بازی شاهد حضور افتخاری ماریو هستیم که قطعا می‌تواند برای هواداران دنیای نینتندو هیجان‌انگیز باشد.

Rival Turf نیز یک بازی کلاسیک در سبک Beat ’em Up است که شباهت‌هایی به بازی‌های مجموعه‌ی Streets of Rage و دیگر بازی‌های محبوب سبک Beat ’em Up دارد. این بازی اولین نسخه از سه‌گانه‌ی مشهور Jaleco’s Rushing Beat در دهه‌ی ۹۰ میلادی است و دو بازی دیگر این سه‌گانه با نام‌های Brawl Brothers و The Peace Keepers پیش از این به این سرویس آنلاین اضافه شده‌اند. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی‌های کلاسیک را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

آخرین بازی اضافه شده‌ی جدید برای این ماه Congo’s Caper نام دارد که به‌عنوان دنباله‌ی معنوی بازی کلاسیک پلتفرمر Joe & Mac شناخته می‌شود. بازیکنان در نقش پسری به‌نام کنگو ۳۵ مرحله‌ی این بازی را که شمال محیط‌هایی مانند شهر ارواح، جنگل و کوهستان آتش‌فشانی می‌‌شود برای شکست دشمن شیطانی کنگو پشت‌سر می‌گذارند.

طبق تایید نینتندو، کاربران سرویس نینتندو سوییچ آنلاین در منطقه‌ی ژاپن بازی پلتفرمر معمایی Umihara Kawase را به‌جای Congo’s Caper دریافت خواهند کرد. این دسته از کاربران می‌توانند برای تجربه‌ی این بازی اپلیکیشن Super Famicom از فروشگاه دیجیتال نینتندو eShop در منطقه‌ی ژاپن را دانلود کنند.

سرویس اشتراکی Nintendo Switch Online به بازیکنان کنسول سوییچ اجازه می‌دهد تا به امکاناتی مانند بازی آنلاین، ذخیره‌سازی ابری و کاتالوگی از بازی‌های کنسول‌های NES و SNES دسترسی داشته باشند. همچنین بازیکنان با انجام دادن مراحل و چالش‌های خاصی مانند کامل کردن دیگر بازی‌های قدیمی و جدید، امتیازهای Platinum نینتندو را دریافت کنند. این امتیازها برای خریداری بازی‌های دیجیتالی و خرید از فروشگاه محصولات فیزیکی نینتندو قابل استفاده است.

بازیکنان می‌توانند با پرداخت ۳.۹۹، ۷.۹۹ و ۱۹.۹۹ به ترتیب به اشتراک یک ماهه، سه‌ماهه و سالیانه‌ای این سرویس دربیایند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده