// جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۳

زمان عرضه جهانی بازی Diablo Immortal مشخص شد

حساب کاربری توییتر Diablo Immortal به‌تازگی زمان دقیق عرضه این بازی در تاریخ ۱۲ خرداد ماه برای اندروید، iOS و کامپیوتر را اعلام کرده است.

در زمان معرفی بازی Diablo Immortal شاهد بازخوردهای خوبی از سوی کاربرها نبودیم و حواشی مختلفی برای این نسخه از دیابلو به‌وجود آمد. تجربه‌ی بازی توسط برخی از افراد و همچنین تایید عرضه‌ی آن روی کامپیوتر، از جمله مواردی است که باگذر زمان سبب شد عده‌ای از کاربرها نگاه نسبتا مثبت‌تری به Diablo Immortal داشته باشند.

بازی Diablo Immortal در تاریخ ۱۲ خرداد ماه (دو ژوئن) برای کامپیوتر، اندروید و iOS عرضه می‌شود و حال حساب کاربری توییتر بازی با انتشار یک تصویر، زمان دقیق عرضه دیابلو ایمورتال را اعلام کرده است. همچنین مشخص شد که کاربران کامپیوتر هم‌اکنون می‌توانند بازی را پری‌لود کنند تا برای تجربه در تاریخ ۱۲ خرداد ماه آماده باشند. اگر از هواداران بازی‌های نقش‌آفرینی روی موبایل هستید، شاید تجربه Diablo Immortal بتواند سرگرم کننده و هیجان‌انگیز باشد.

ازطرفی تجربه بازی روی پی سی هم خالی از لطف به نظر نمی‌رسد. وقایع داستانی Diablo Immortal بین نسخه دوم و سوم روایت می‌شود و حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که در زمان عرضه، این محصول چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد. نظر شما کاربرهای زومجی در این‌باره چیست؟ آیا بازی Diablo Immortal را تجربه خواهید کرد؟

زمان عرضه دقیق Diablo Immortal


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده