نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۸

اشاره احتمالی کالاهای God of War Ragnarok به زمان عرضه بازی

شاید بازی God of War Ragnarok همزمان با عرضه‌ی کالاهای مرتبط با آن در ماه سپتامبر یا ماه اکتبر به‌دست بازیکن‌ها برسد.

از مدت‌ها پیش سال ۲۰۲۲ برای عرضه‌ی بازی God of War Ragnarok تعیین شد. اما اکنون که تقریبا به پایان پنجمین ماه سال میلادی رسیده‌ایم، برای بسیاری سؤال است که چرا هنوز تاریخ انتشار دقیق این محصول اکشن ماجراجویی مشخص نیست. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اتفاقات اخیر نشان از احتمال تغییر این وضع در آینده‌ی نزدیک دارند.

بازی God of War Ragnarok اخیرا در کشور کره جنوبی رده‌بندی سنی شد و اکنون سروکله‌ی کالاهای این اثر نیز پیدا شده است. همان‌طور که توسط کاربری از توئیتر با نام The_Marmolade مشاهده شد، خرده‌فروشی بریتانیایی Geeky Zone چند کالای مرتبط با این دنباله‌ی اکشن ماجراجویی را برای فروش قرار داده است. جالب اینکه بسیاری از این کالاها برای عرضه در ماه سپتامبر و برخی دیگر برای عرضه در ماه اکتبر در نظر گرفته شده است.

معمولا محصولات بازی‌ها در حوالی زمان عرضه‌ی خود آثار به فروش می‌رسند؛ بنابراین اطلاعات جدید می‌تواند به‌نوعی تاریخ انتشار حدودی God of War Ragnarok را نشان دهد. ظاهرا طرفدارها باید در زمانی نامعلوم از سپتامبر یا اکتبر منتظر تجربه‌ی نسخه‌ی بعدی بازی خدای جنگ باشند.

بازی God of War Ragnarok در استودیو سانتا مونیکا برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دست توسعه است. درحال‌حاضر تاریخ انتشار این محصول انحصاری مشخص نیست، اما اعضای استودیو سانتا مونیکا چند مرتبه روی عرضه‌ی آن در سال ۲۰۲۲ تأکید داشتند.

چند هفته‌ی قبل کوری بارلوگ در یک پیام ویدیویی اعلام کرد که استودیو سانتا مونیکا هنوز آماده‌ی ارائه‌ی جزئیات بیشتر از بازی God Of War Ragnarok نیست و اعضای تیم، فعالانه روی بهبود گرافیک بازی کار می‌کنند. اکانت توییتر PlayStation Game Size نیز قبلا گزارش داد که در پایگاه داده پلی استیشن تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر ) برای انتشار این دنباله‌ی مورد انتظار تعیین شده است. به‌هرشکل احتمالا به‌زودی جزئیات بیشتری از این بازی در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده