// پنجشنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۶

بازی God Of War Ragnarok در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد

تیم تصمیم‌گیری در رابطه با انتشار بازی‌های ویدیویی در کشور کره جنوبی، به شکل رسمی رده‌بندی سنی خدای جنگ رگناروک را ثبت کرد.

کشور کره جنوبی به‌صورت بازی God of War Ragnarok استودیو سانتا مونیکا را رده‌بندی سنی کرد. این رده‌بندی نشان می‌دهد که بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی با اطلاع از محتوای نهایی بازی، توضیحات لازم را به تیم تصمیم‌گیرنده در کره جنوبی ارائه داد تا آن‌ها درجه‌ی سنی خدای جنگ: رگناروک را مشخص کنند. در نتیجه طبیعتا امیدواری طرفدارها به تأخیر نخوردن بازی و از راه رسیدن آن در سال جاری بیشتر از قبل شده است.

چند عضو مختلف استودیو سانتا مونیکا در ماه‌های گذشته روی عرضه‌ی God of War Ragnarok تاکید داشتند و به‌تازگی شاهد ارائه‌ی توضیحات مفصل راجع به امکانات Accessibility (در دسترس بودن بیشتر ویدیوگیم برای بازیکنان محترم دارای شرایط جسمی یا ذهنی خاص) بازی بودیم.

براساس رده‌بندی سنی مورد بحث ظاهرا کلمات بزرگ‌سالانه در بازی بیان خواهند شد و برخی از افراد را در حال نوشیدن مشروبات الکلی خواهیم دید. مواردی از این دست باعث می‌شوند که به عقیده‌ی تیم تصمیم‌گیری راجع به درجه سنی بازی‌های در کره جنوبی، خدای جنگ رگناروک مناسب نوجوان‌ها نباشد و به درد مخاطب بزرگسال بخورد.

فراموش نکنید که هنوز تاریخ انتشار رسمی اثر مشخص نشده است. پس باید تا اعلام اخبار بازی God of War Ragnarok از سوی شرکت Sony منتظر بمانیم.


منبع The Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده