نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۳

فروش یک میلیون نسخه‌ای بازی V Rising در هفته اول انتشار

طبق آمار منتشر شده، بازی خون‌آشامی و بقای V Rising در هفته‌ی اول انتشار خود روی استیم به فروش بیش از یک میلیون نسخه‌ای دست یافته است.

V Rising یک بازی خون‌آشامی، جهان باز و بقامحور است که توسط استودیوی Stunlock ساخته شده است. این استودیو متشکل از ۳۵ توسعه‌دهنده بوده و در کشور سوئد تأسیس شده است که درنهایت در ژوئیه‌ی ۲۰۲۱ توسط شرکت چینی تنسنت خریداری شد. حال این استودیو در یک بیانیه اعلام کرد که فروش بازی V Rising از یک میلیون نسخه فراتر رفته است. درواقع این بازی با قیمت ۲۰ دلار از تاریخ ۲۷ اردیبهشت (۱۷ می) امسال به‌صورت Early Access روی استیم منتشر شد و تنها در عرض سه روز نخست انتشار خود موفق شد به فروش بیش از ۵۰۰ هزار نسخه دست یابد.

در بازی V Rising بازیکنان باید خون‌آشام منحصر‌به‌فرد خود را خلق کنند و کنترل آن را با دوربین ایزومتریک در جهانی باز به‌دست گیرند تا درنهایت موفق شوند پایگاه خانگی خود را که درواقع یک قلعه است گسترش دهند و بقای خود را تضمین کنند. در توضیحات صفحه‌ی استیم این بازی نوشته شده است: «به‌عنوان یک خون‌آشام بیدار شوید. در شهرک‌های اطراف به‌دنبال خون بگردید تا قدرت خود را بازیابی کرده و برای زنده ماندن از آفتاب سوزان فرار کنید. قلعه‌ی خود را ارتقا دهید و در یک جهان باز، پویا و پر از اسرار گوناگون شکوفا شوید. شما می‌توانید متحدان آنلاین خود را فرا خوانده و سرزمین زندگان را فتح کنید».

محیط تاریک ومخوف بازی V Rising

اخیرا جرمی فیلدینگ، مدیر انجمن استودیوی Stunlock در مصاحبه‌ای با IGN گفت: «فکر می‌کنم کسی انتظار نداشت که بازی تا این حد بزرگ باشد. یک شرکت بسیار کوچک با IP کاملا جدید؟ زمان زیادی طول کشید تا مردم متوجه آن شوند».

فیلدینگ در ادامه گفت که تیم توسعه برنامه‌ای بلندمدت برای پشتیبانی از بازی V Rising در آینده دارد: «چیزهای کوچک و بسیار جالبی در بازی وجود دارد که فکر می‌کنم فقط گسترش آن‌ها موردنیاز است و ما در حال برنامه‌ریزی برای انجام آن هستیم. فکر می‌کنم وقتی به زمان انتشار کامل برسیم، بازیکنان متوجه خواهند شد که هدف ما از یک تجربه‌ی کامل چیست. بعد از انتشار نسخه‌ی کامل، کارهای زیادی وجود دارد که ما هنوز می‌توانیم انجام دهیم».

استودیوی Stunlock هنوز تاریخ انتشار نسخه‌ی کامل بازی V Rising را اعلام نکرده است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده