نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۲

آغاز رویداد Fracture: Entrenched بازی Halo Infinite

استودیوی ۳۴۳ اینداستریز به‌تازگی رویداد جدید Fracture: Entrenched را به همراه محتویات و حالت‌های جدید دیگر در دسترس بازیکنان Halo Infinite قرار داده است.

فصل دوم بازی Halo Infinite از چندی قبل شروع شده است و دقیقاً مانند رویدادهای Fracture فصل اول، این فصل نیز رویدادهای Fractured مخصوص به خود را به بازیکنان ارائه می‌دهد که هم‌اکنون تحت عنوان Fracture: Entrenched منتشر شده است. در همین راستا استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در توییتر درکنار به‌روزرسانی پست وبلاگ اخیر Halo Waypoint اعلام کرد رویداد Fracture: Entrenched تمرکز ویژه‌ای روی زره دیزل-پانکی Eaglestrike خواهد داشت.

مانند فصل اول، بازیکنان باید سطح Event Pass رایگان خود را تا سطح ۳۰ ارتقا دهند. رویداد Fracture: Entrenched از روز ۳ خرداد (۲۴ می) به مدت یک هفته برگزار خواهد شد. بااین‌حال این رویداد تا ۶ مرتبه در طول فصل دوم برگزار می‌شود تا بازیکنان بتوانند برای به‌دست آوردن قطعات مختلف زره مورد علاقه‌ی خود تلاش کنند. همچنین بازیکنان می‌توانند با کامل کردن چالش‌های این رویداد سطح بتل پس خود را که براساس حالت جدید Land Grab ساخته شده ارتقا دهند.

حالت Land Grab بازیکنان را برای تسخیر و کنترل سه منطقه وارد جنگ می‌کند که پس از تصرف و کنترل هر سه منطقه، بعد از کمی توقف نقاط جدیدی برای تصرف و کنترل کردن روی نقشه پدیدار خواهند شد. در این حالت اولین تیمی که به امتیاز ۱۱ برسد برنده‌ی رقابت است. پس از اتمام رویداد Fractured، حالت Land Grab تبدیل به بخشی از فهرست حالت‌های چرخشی استاندارد بازی Halo Infinite خواهد شد. 

تماشای ویدئو در آپارات

علاوه‌براین موارد، قرار است به بخش Ultimate Rewards بازی Halo Infinite که به‌صورت هفتگی ارائه می‌شود و همچنین فروشگاه درون‌ بازی، آیتم‌های تزئینی با محوریت زره Eaglestrike اضافه شود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده