نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۶

اشاره سازندگان لیتل نایتمرز به بازی جدید

ظاهرا استودیو Tarsier، توسعه‌دهنده‌ی سری بازی‌های تحسین‌شده‌ی ترسناک پلتفرمر Little Nightmares آماده‌ی رونمایی از بازی بعدی خود است.

در چند سال گذشته استودیو سوئدی تارسیر با عرضه‌ی دو بازی پلتفرمر ترسناک برجسته‌ی Little Nightmares و Little Nightmares 2 توجه طرفدارهای زیادی را به خود جلب کرده است. بسیاری از بازیکن‌ها بی‌صبرانه منتظر هستند تا ببینند که این توسعه‌دهنده چه محصولی را در آینده منتشر خواهد کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که احتمالا در آینده‌ی نزدیک جزئیاتی از پروژه‌ی آتی استودیو Tarsier در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت.

ظاهرا استودیو تارسیر با انتشار یک ویدیوی کوتاه به بازی بعدی خود اشاره کرده است. این توسعه‌دهنده اخیرا یک ویدیو در توئیتر به اشتراک گذاشت که ساختمانی بلند و متروک، یک ماشین تنها در جاده و موجودی شبیه هیولا با چند دست و پا بر فراز سازه‌ی یادشده را به نمایش می‌گذارد. همه‌ی این موارد با یک موسیقی بسیار دلهره‌آور همراه شده است که نوید یک ماجراجویی ترسناک را می‌دهد. در توضیحات توئیت می‌خوانیم: «سرمان حسابی شلوغ بود».

دانلود از آپارات

این ویدیو بسیار مختصر است، اما از شواهد امر برمی‌آید که با یک تجربه‌ی متفاوت با سری بازی Little Nightmares سروکار خواهیم داشت. البته خبر خوب این است که این بازی هم ترسناک خواهد بود. درحال‌حاضر معلوم نیست که استودیو تارسیر چه زمانی به‌سراغ معرفی پروژه‌ی بعدی خود خواهد رفت. ماه ژوئن مملو از رویدادهای مختلف نظیر کنفرانس سامر گیم فست جف کیلی، Future Games Show جدید، PC Gaming Show سال ۲۰۲۲ و کنفرانس ایکس باکس است که همگی فرصت خوبی را برای معرفی پروژه‌ی آتی در اختیار استودیو تارسیر قرار می‌دهند.

استودیو تارسیر در سال ۲۰۱۹ به تصاحب امبریسر گروپ درآمد. سال گذشته تأیید شد که این توسعه‌دهنده مشغول کار روی یک مجموعه‌ی جدید است. شرکت بندای نامکو، ناشر و مالک بازی‌های Little Nightmares نیز اعلام کرد که نسخه‌های بعدی این مجموعه‌ی ترسناک توسط استودیوهای دیگری ساخته خواهند شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده