// چهار شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۲

Beyond Good and Evil 2 یکی از جاه‌طلبانه‌ترین بازی های یوبیسافت خواهد بود

یوبیسافت در جدیدترین اخبار بازی و با یک آگهی شغلی ادعا کرد که Beyond Good and Evil 2 قرار است به یکی از جاه‌طلبانه‌ترین بازی‌های تاریخ شرکت بدل شود.

یوبیسافت اصرار دارد که بازی Beyond Good and Evil 2 عرضه خواهد شد و ارزش انتظار طولانی طرفداران را خواهد داشت. در همین راستا به‌تازگی شعبه‌ی بارسلونا شرکت Ubisoft که یکی از استودیوهای پشتیبان در تولید Beyond Good and Evil 2 است، در توئیتر یک آگهی شغلی به اشتراک گذاشت. آن‌ها به‌دنبال یک گیم‌پلی انیماتور ارشد می‌گردند.

آگهی شغلی یوبیسافت به نظر ساده است و اطلاعات به خصوصی را درباره‌ی بازی فاش نمی‌کند. اما بخشی از آن که Beyond Good and Evil 2 را یکی از جاه‌طلبانه‌ترین بازی‌های یوبیسافت به شمار می‌آورد، توجه رسانه‌ها جلب کرده است. باید دید پس از این همه سال آیا شاهد عرضه‌ی این بازی مورد انتظار خواهیم بود یا خیر. در ادامه به تاریخچه‌ی معرفی این بازی نگاهی خواهیم داشت.

یوبیسافت بازی‌های فراوانی دارد که نخست معرفی شده‌اند، اما در ادامه «جهنم توسعه» مانع از عرضه‌ی آن‌ها شده است. اما در بین همه‌ی آن‌ها بازی Beyond Good and Evil 2 یکی از بدترین چرخه‌های توسعه را داشته است. این بازی نخست در سال ۲۰۰۸ طی یک تیزر کوتاه معرفی شد. ولی در ادامه در سکوت خبری فرو رفت و تا نمایشگاه E3 2017 خبری از آن نبود. در این بازه‌ی زمانی، هیچ اطلاعاتی در خصوص تاریخ عرضه‌ یا حتی سال زمانی عرضه‌ی بازی ارائه نشد.

سازندگان فقط این نکته را اعلام کردند که بازی حکم یک پیش درآمد را خواهد داشت. در ادامه ما اندکی پیش از نمایشگاه E3 2019 شاهد استریم ویژه‌ی بازی بودیم. درحالی‌که خود بازی در آن حضور نداشت. سازندگان صرفا در این استریم، استودیوهای مشغول کار روی بازی را معرفی کردند که شامل پنج استودیو به رهبری یوبیسافت مون‌پلیه می‌شدند.

تصویری از بازی Beyond Good and Evil 2

گذشت و گذشت تا به ماه اوت سال ۲۰۲۰ رسیدیم؛ ماهی که یوبیسافت در آن از در دست ساخت بودن اقتباس سینمایی Beyond Good and Evil توسط نتفلیکس خبر داد. درست یک ماه بعد میشل انسل، خالق Rayman و Beyond Good and Evil اعلام کرد که از Ubisoft Montpellier جدا خواهد شد تا به زندگی شخصی و فعالیت‌های جانبی در حیات وحش مشغول شود. این مهم منجر به این شد که طرفداران از عرضه‌ی Beyond Good and Evil 2 قطع امید کنند. اما ایو گیلمو، یکی از بنیان‌گذارهای یوبیسافت چنین نظری نداشت و در اواخر سال ۲۰۲۰ روند توسعه‌ی بازی را مناسب دانست.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا بالأخره شاهد عرضه‌ی بازی Beyond Good and Evil 2 خواهیم بود؟ لطفاَ دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده