// سه شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۳

فوتبال با شخصیت های محبوب نینتندو در تریلر Mario Strikers: Battle League

به‌تازگی تریلرهای جدیدی از بازی Mario Strikers: Battle League پخش شد که ویژگی‌هایی نظیر Hyper Strikes را نشان می‌دهد.

Mario Strikers: Battle League، ساخته جدید استودیو نکست لول گیمز (Next Level Games) را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار نینتندو سوییچ دانست که در تاریخ ۲۰ خرداد ماه (۱۰ ژوئن) دراختیار کاربران قرار می‌گیرد و دارای ۱۰ کاراکتر قابل بازی است. البته انتظار می‌رود به مرور زمان، شاهد بیشتر شدن شخصیت‌ها باشیم.

این در حالی است که به‌تازگی تریلرهای جدیدی از بازی Mario Strikers: Battle League پخش شدند که در جریان آن‌ها شاهد بخشی از گیم‌پلی این بازی فوتبالی خاص هستیم. درواقع تیم سازنده با تریلرهای منتشرشده، ویژگی‌هایی نظیر Hyper Strikes و بخش شخصی‌سازی را به‌نمایش گذاشته است. هایپر استرایک‌ها همان شوت‌های پرقدرت با انیمیشن‌های جذاب و دیدنی هستند و اعمال آن‌ها، صد در صد به گل ختم می‌شود.

بخش شخصی‌سازی Mario Strikers: Battle League تنها به عوض کردن ظاهر کاراکترها ختم نمی‌شود، بلکه روی آمار و قدرت پاس، قدرت شوت، سرعت و تکنیک آن‌ها تأثیرگذار است. ازاین‌رو کاربران باتوجه به شیوه بازی کردن خود می‌توانند از لباس‌های مختلفی استفاده کنند.

در ادامه می‌توانید تریلرهای پخش‌شده از قابلیت هایپر استرایکس بازی Mario Strikers: Battle League را در زومجی مشاهده کنید و ویدیو مربوط‌به شخصی‌سازی را از کانال یوتیوب رسمی شرکت Nintendo تماشا کنید.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

شخصی سازی در بازی Mario Strikers: Battle League

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده