// سه شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۹

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی مجدد بازی Horizon Forbidden West

در جریان هفته منتهی به ۳۱ اردیبهشت در جدول فروش هفتگی انگلستان، بازی Horizon Forbidden West توانست صدر جدول را از آن خود کند.

هفته گذشته شاهد ورود بیشتر پلی استیشن 5 به بازار بریتانیا و به‌دنبال آن عملکرد خوب بازی Horizon Forbidden West استودیو گوریلا از نظر فروش نسخه‌های فیزیکی بودیم. حال در جریان هفته منتهی به ۳۱ اردیبهشت (۲۱ می)  می‌بینیم که هورایزن فوربیدن وست توانسته است سه ماه بعد از عرضه، یک بار دیگر صدر جدول فروش هفتگی نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها در بریتانیا را از آن خود کند.

در ادامه، بازی Nintendo Switch Sports دوم و بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga سوم شده‌اند. این در حالی است که بازی‌های Mario Kart 8: Deluxe و Pokemon Legends: Arceus هم به‌ترتیب به کسب رتبه‌های چهارم و پنجم رضایت دادند.

در نیمه دوم جدول، نسخه نینتندو سوییچ Minecraft ششم شده است و بازی Grand Theft Auto 5 رتبه هفتم را از آن خود کرد. در انتهای جدول، بازی FIFA 22 هشتم شد و بازی‌های Animal Crossing: New Horizons و Gran Turismo 7 هم به‌ترتیب رتبه‌های نهم و دهم را از آن خود کرده‌اند.

موجود شدن پلی استیشن 5 تنها به فروش بیشتر Horizon Forbidden West کمک نکرده است، بلکه سبب شده تا فروش گرن توریسمو 7 هم ۳۸ درصد افزایش پیدا کند. ازطرفی فروش بازی Ratchet and Clank: Rift Apart هم ۲۷۵ درصد بیشتر شد و این محصول استودیو اینسامنیاک گیمز در جایگاه پانزدهم قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید فهرست ۱۰ بازی برتر هفته منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۳Horizon Forbidden Westصدرنشینی مجدد
۲۱Nintendo Switch Sportsاز دست دادن صدر پس از سه هفته
۳۲Lego Star Wars: The Skywalker Saga-
۴۴Mario Kart 8 Deluxe-
۵۶Pokemon Legends: Arceus-
۶۷نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۷۸Grand Theft Auto 5-
۸۱۰FIFA 22-
۹۹Animal Crossing: New Horizons-
۱۰۱۳Gran Turismo 7بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده