نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۴

رونمایی یوبیسافت از اپراتور بعدی بازی Rainbow Six Siege و کراس‌اور یاکوزا

شرکت یوبیسافت از اپراتور بعدی بازی Rainbow Six Siege با نام سنس و اسکین‌های کراس‌اور یاکوزا رونمایی به‌عمل آورد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Ubisoft با پخش یک ویدیو جدید از محتوای فصل دوم از سال هفتم بازی Rainbow Six Siege نظیر اپراتور بعدی و کراس‌اور یاکوزا رونمایی کرده است. در وهله‌ی اول یک ویدیو طولانی از محتویات به‌روزرسانی Vector Glare Operation بازی رینبو سیکس سیج پخش شد و اپراتور مهاجم نئون نگوما ماتومبا ملقب‌به سنس و ابزار ضمیمه‌ی R.O.U Projector System را به نمایش درآورد.

یوبیسافت اعلام کرد که این اپراتور تازه در تاریخ ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. شاید جالب‌ترین بخش این اطلاعیه را بتوان رونمایی از پوسته‌های کراس‌اور بازی Rainbow Six Siege با مجموعه‌ی یاکوزا دانست که اپراتور اکو را به کازوما کیریو و اپراتور هیبانا را به کائورو سایاما تبدیل می‌کند. همچنین از اسکین Elite دیگری برای Echo رونمایی می‌شود که این اپراتور را به کاراکتر محبوب گرو ماجیما یا Mad Dog از سری یاکوزا تبدیل می‌کند. در ادامه شما می‌توانید همه‌ی این موارد را در تریلر تازه رینبو سیکس سیج مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. فصل اول از سال هفتم بهبودهایی در بخش آنلاین، یک حالت تازه و موارد دیگری را برای بازی به ارمغان آورد. بیشتر تمرکز سال هفتم بازی رینبو سیکس سیج روی رفتار گیمرها و مقابله با بازیکنان متقلب خواهد بود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده