نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۲

بازی ریسینگ Redout 2 تأخیر خورد

استودیو 34BigThings اعلام کرد که بازی ریسینگ Redout 2 پیش از عرضه به بازار به زمان بیشتری برای توسعه نیاز دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Redout 2 استودیو ۳۴بیگ‎‌تینگز با تأخیر مواجه شده است. این بازی ریسینگ در ابتدا برای عرضه در تاریخ ۲۶ می (۵ خرداد) برنامه‌ریزی شده بود، اما اکنون در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) در دسترس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار می‌گیرد. توسعه‌دهنده‌ی بازی اخیرا با انتشار توئیت جدیدی اظهار داشت که این اثر «پیش از عرضه به کمی زمان بیشتر برای توسعه» نیاز دارد.

بازی Redout 2 یک دنباله برای نسخه‌ی اول به‌شمار می‌آید که در سال ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار شد. این بازی دارای ۳۶ مسیر مسابقه و طیف وسیعی از انواع حالت‌ها نظیر Arena Races ،Last Man Standing ،Boss Races و Time Attack است. حالت Career Mode بخش تک‌نفره نوید یک تجربه‌ی گسترده را می‌دهد و ۱۲ شاسی متفاوت با پیشرانه‌ها، فرمان‌ها، جاذب‌ها و باله‌های قابل شخصی‌سازی نیز برای انتخاب در این بازی ریسینگ وجود دارد.

یک بخش چندنفره در بازی Redout 2 وجود دارد که امکان رقابت حداکثر ۱۲ بازیکن در پلتفرم‌های پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر و ۶ بازیکن در نینتندو سوییچ را برای گیمرها فراهم می‌آورد. فصل‌ها و محتوای خاص با جوایز اضافی نیز به‌مرور زمان به این دنباله اضافه می‌شوند که در آینده جزئیات بیشتری از آن‌ها منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده