نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۶

فاش شدن یک تصویر جدید از بازی Starfield

تصویر دیگری از بازی اکشن نقش‌آفرینی Starfield لو رفت که به نسخه‌ی ناتمام سال ۲۰۱۸ آن مربوط می‌شود.

جزئیات و تریلرهای گیم‌پلی زیادی از بازی Starfield در دست نیست، اما در یکی دو سال گذشته هر چند وقت یک‌بار شاهد افشای تصاویری از این محصول اکشن نقش‌آفرینی بودیم. ابتدا در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۰ چندین تصویر از نسخه‌ی مربوط‌به سال ۲۰۱۸ لو رفت و پس از آن بارها و بارها تصاویری از آن به بیرون درز کرد. همین ماه پیش نیز تصاویر بیشتری از بازی در دسترس قرار گرفت که روی نمایش نمای بیرونی یک ایستگاه فضایی احتمالی تمرکز داشت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یک تصویر دیگر از نسخه‌ی ناتمام بازی فاش شده است.

این تصویر که توسط کاربری از انجمن ردیت به اشتراک گذاشته شد، مانند سایر تصاویر لورفته یکی از بخش‌های محیطی از بازی را به نمایش می‌گذارد. تنها چیزی که در این تصویر به‌خصوص می‌بینیم، درهایی است که شباهت زیادی به فضای درونی یک ایستگاه فضایی یا موردی شبیه‌به آن دارد. این فضا تقریبا مطابق با همان سبک هنری و طراحی‌هایی است که پیش‌تر از بازی استارفیلد دیده بودیم. شما می‌توانید این تصویر را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

تصویر لورفته از نسخه ناتمام Starfield

در رویداد Xbox and Bethesda Games Showcase احتمالا نخستین تریلر گیم‌پلی بازی Starfield به نمایش در می‌آید و طرفدارها دیگر مجبور نخواهند بود تا به موارد لورفته بسنده کنند. بااین‌وجود برای تجربه‌ی این بازی اکشن نقش‌آفرینی باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم. بازی استارفیلد در ابتدا برای عرضه در ماه نوامبر سال جاری در نظر گرفته شده بود، اما اخیرا شرکت بتسدا از تأخیر آن تا نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ میلادی خبر داد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده