// شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۲

انتشار بازی Roller Champions یوبیسافت در هفته جاری

استودیو یوبیسافت مونترآل با پخش تریلر گیم‌پلی اعلام کرد که بازی رایگان Roller Champions دقیقا در چه روزی عرضه می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی به‌صورت رسمی اعلام شد که شرکت Ubisoft در تاریخ ۲۵ می (۴ خرداد) بالاخره بازی مولتی‌پلیر Roller Champions را به گیمرها تحویل می‌دهد. این بازی ورزشی روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر (ازطریق Ubisoft Store) در دسترس قرار می‌گیرد. پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس به‌لطف Backward Compatibility این بازی را اجرا می‌کنند.

در تاریخی نامعلوم، یوبیسافت می‌خواهد بازی Roller Champions را روی سرویس استریمینگ Amazon Luna، سرویس استریمینگ Google Stadia، فروشگاه دیجیتالی اپیک گیمز استور و نینتندو سوییچ هم عرضه کند. فعلا به انتشار نسخه PC بازی روی فروشگاه دیجیتالی استیم اشاره نشده است. شما می‌توانید تریلر جدید گیم‌پلی بازی Roller Champions را در ادامه به تماشا بنشینید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی رایگان Roller Champions به این شکل پیش می‌رود که در آن دو گروه سه‌نفره از بازیکن‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند. هر تیم می‌خواهد قبل از تیم حریف به پنج امتیاز برسد و یوبیسافت گفت که گیمرهای مختلف به‌سادگی این بازی را یاد می‌گیرند.

حدود سه سال از معرفی Roller Champions توسط یوبیسافت در نمایشگاه E3 2019 گذشت

شما می‌خواهید با اسکیت کردن و پاس دادن، توپ را در کنترل خود نگه دارید. البته که هروقت توپ را از دست بدهید، به‌دنبال فرصت مناسب برای بیرون آوردن آن از چنگ رقیب با یک برخورد به‌موقع خواهید بود. در این بین پس از طی کردن یک دور کامل در محیط مسابقه، برای به ثمر رساندن گل تلاش خواهید کرد.

بازی Roller Champions از روز عرضه با پشتیبانی از کراس-پلی و Cross-Progression عرضه می‌شود؛ به این معنی که هم بازیکن‌های پلتفرم‌های مختلف می‌توانند در آن مشغول بازی کردن با یکدیگر شوند و هم هر زمان که بازی را روی هر پلتفرم تجربه کنید، کاراکتر و تمام دستاوردهای خود در Roller Champions را می‌بینید.

یوبیسافت توضیح داد که هم Roller Pass رایگان و قابل کسب در بازی وجود دارد و هم Roller Pass ویژه که باید خریداری شود. بازیکن می‌تواند با کسب امتیازها سراغ دریافت آیتم‌های تزئینی خاص برود و ظاهر شخصیت اسکیت‌سوار خود را شخصی‌سازی کند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده