// شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۱

سگا به دنبال کسب نمرات بالا با بازی Sonic Frontiers

شرکت SEGA می‌خواهد که بازی Sonic Frontiers موفق به جلب توجه منتقدها شود و نمرات بالایی را از رسانه‌ها دریافت کند.

بازی جدید سونیک قرار است در تعطیلات سال جاری میلادی از راه برسد. شرکت سگا برای این محصول که Sonic Frontiers نام دارد، اهداف بزرگی را در نظر گرفته است. هاروکی ساتومی، مدیرعامل Sega Sammy در همراهی با مدیر مالی شرکت تایید کرد که به میانگین نمرات سونیک فرانتیرز در متاکریتیک اهمیت می‌دهد و توضیح داد: «ما اهداف خود [برای بازی Sonic Frontiers] را در داخل شرکت مشخص کرده‌ایم. زیرا همبستگی زیادی بین نمرات سازمان‌های ارزیابی خارجی (رسانه‌ها) با فروش بازی در اروپا و آمریکا شمالی وجود دارد».

در حقیقت سگا معتقد است که کاربرهای اروپایی و آمریکایی انقدر به نمرات اهمیت می‌دهند که اگر بازی Sonic Frontiers به‌دنبال فروش مناسب است، باید در کسب میانگین نمرات قابل‌توجه در متاکریتیک موفق باشد. این دو مقام ارشد شرکت Sega Sammy ادامه دادند: «اگر Sonic Frontiers نمره‌ی بالایی بگیرد، بازی می‌تواند [در ذهن مخاطب] تبدیل به محصولی شود که باید آن را خریداری کرد. نمره‌ی بالا احتمالا می‌تواند فروش را افزایش دهد. پس ما اکنون به سختی کار می‌کنیم تا سطح کیفی بازی را بالا ببریم؛ درحالی‌که بازی برای فروش در تعطیلات سال ۲۰۲۲ آماده می‌شود».

سونیک در بازی Sonic Frontiers

براساس اخبار بازی می‌دانیم که سونیک فرانتیرز برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس،‌ ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. تاکاشی ایزوکا، رئيس Sonic Team گفت که می‌خواهد بازی Sonic Frontiers به مانند بازی Sonic Adventure تأثیرگذار ظاهر شود.

سونیک فرانتیرز تنها محصول سگا با محوریت خارپشت آبی و دوست‌داشتنی در سال جاری نیست. Sonic Origins در ۲۳ ژوئن (۲ تیر) روی تمام پلتفرم‌های نام‌برده از راه می‌رسد تا پنج بازی قدیمی سونیک را در قالب یک کالکشن تقدیم گیمرها کند. راستی فروش جهانی فیلم Sonic the Hedgehog 2 از ۳۵۶ میلیون دلار عبور کرد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده