نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۷

پشتیبانی Assassin’s Creed Origins از نرخ فریم ۶۰ روی کنسول‌های نسل نهمی

براساس گزارش های منتشر شده، کاربران کنسول‌های نسل نهمی می‌توانند به‌زودی بازی Assassin’s Creed Origins را با نرخ فریم ۶۰ تجربه کنند.

در ماه اوت سال گذشته یوبیسافت با انتشار یک به‌روزرسانی، پشتیبانی از نرخ فریم ۶۰ را به بازی Assassin's Creed Odyssey برای کنسول پلی استیشن 5 و کنسول‌های جدید ایکس باکس اضافه کرد. سپس به‌دلیل خواسته هواداران مبنی‌بر انتشار یک به‌روزرسانی مشابه برای بازی Assassin’s Creed Origins، در ماه دسامبر یوبیسافت اعلام کرد احتمال اضافه شدن نرخ فریم ۶۰ را به این بازی بررسی می‌کند.

حالا به‌نظر می‌رسد مراحل کار روی این به‌روزرسانی به پایان رسیده است و دارندگان کنسول‌های جدید پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس و اس احتمالا می‌توانند از هفته آینده بازی خود را به این نسخه جدید آپدیت کنند.

این خبر از طرف یکی از گروه‌های هواداری که اضافه شدن اپلیکیشن‌ها و آپدیت‌های جدید شبکه پلی استیشن را زیرنظر دارد منتشر شده است. طبق این اطلاعات، نسخه ۱/۶۰ بازی Assassin’s Creed Origins از روز گذشته به دیتابیس شبکه پلی استیشن اضافه شده است و هواداران می‌توانند انتظار در دسترس قرار گرفتن این به‌روزرسانی را حداکثر تا هفته‌ی آینده داشته باشند.

این به‌روزرسانی جدید علاوه‌بر پشتیبانی از نرخ فریم ۶۰، یک صفحه منوی جدید را نیز به رابط کاربری بازی اضافه می‌کند که اطلاعاتی درخصوص دیگر بازی‌های سری Assassin’s Creed به کاربران می‌دهد. البته هنوز اطلاعات رسمی و کاملی از این به‌روزرسانی در دسترس نیست و بهتر است منتظر اعلام رسمی یوبیسافت درخصوص جزئیات این آپدیت بمانیم.

Assassins Creed Origins

نکته قابل‌توجه دیگر این است که مدتی پس از در دسترس قرار گرفتن پشتیبانی از نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه برای بازی Assassin's Creed Odyssey در تابستان گذشته، شاهد انتشار یک رویداد کراس‌اور بین این بازی و Assassin’s Creed Valhalla بودیم که چند مرحله داستانی را به هردوی این بازی‌های پرطرفدار اضافه می‌کرد. حالا باید ببینیم که آیا یوبیسافت رویداد مشابهی بین نسخه‌های اوریجینز و والهالا نیز درنظر گرفته است یا خیر.

بازی Assassin’s Creed Origins هم‌اکنون برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است. 

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده