نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۳

احتمال وجود محتوای اختصاصی بازی Avatar برای کاربران پلی استیشن

شایعات جدید از احتمال توافق بین سونی و یوبیسافت برای امتیاز تبلیغات بازی Avatar Frontiers of Pandora خبر می‌دهد.

اخبار منتشر شده از کنفرانس مالی نشست استراتژیک شرکت سونی برای سال مالی ۲۰۲۲ نشان‌دهنده احتمال وجود یک توافق برای بازی آواتار استودیوی مسیو اینترتینمنت هستند. در جریان این نشست کنیچیرو یوشیدا، مدیرعامل و رئیس سونی در بخشی از صحبت‌های خود به شرکای تجاری پلی استیشن در سال جاری اشاره کرد. در همین خصوص تصویری از بازی‌هایی که پلی استیشن حقوق تبلیغاتی آن‌ها را در اختیار دارد به نمایش درآمد که در آن لوگوی بازی Avatar Frontiers of Pandora قابل مشاهده است.

بازی‌های GTA V ،NBA2K، فیفا، Genshin Impact، هاگوارتز لگسی، Deathloop، گوست‌وایر توکیو، Forspoken و فاینال فانتزی 16 از دیگر بازی‌هایی هستند که پلی استیشن امتیاز تبلیغات آن‌ها را در دست دارد و همواره تریلرهای جدید این بازی‌ها را در نمایش‌های سونی تماشا کرده‌ایم. هنوز مشخص نیست که توافق سونی و یوبیسافت برای این بازی به‌چه‌صورت خواهد بود، اما احتمالا کاربران نسخه پلی استیشن 5 این بازی می‌توانند به آیتم‌های خاصی در هنگام عرضه بازی دسترسی داشته باشند.

نکته قابل‌توجه دیگر در این تصویر منتشر شده، غیبت لوگوی بازی موردانتظار Call of Duty: Modern Warfare 2 در میان این توافق‌های اعلام شده است. گزارش‌های منتشر شده از ادامه توافق تبلیغاتی سونی و اکتیویژن برای سری کالاف دیوتی حداقل تا پایان سال ۲۰۲۳ خبر می‌دادند و عجیب است که چرا لوگوی این بازی در میان دیگر بازی‌ها حضور ندارد.

اکتیویژن ماه گذشته با انتشار یک تیزر به‌صورت رسمی از لوگوی Call of Duty: Modern Warfare 2 رونمایی کرد. هنوز اطلاعات دقیق‌تری از این بازی منتشر نشده است، اما به‌گفته تام هندرسون، خبرنگار شناخته شده صنعت بازی‌های ویدیویی، می‌توانیم در تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) شاهد معرفی رسمی این بازی باشیم.

هنوز تاریخ انتشار رسمی بازی Avatar از سوی یوبیسافت اعلام نشده است، اما عده‌ای از هواداران عقیده دارند که ممکن است همزمان با اکران فیلم Avatar 2 در ماه آذر، شاهد انتشار این بازی در فصل تعطیلات ۲۰۲۲ باشیم. هرچند که هنوز از گیم‌پلی این بازی به‌صورت رسمی رونمایی نشده است و شاید نمایش این بازی و COD:MW2 بخشی از رویداد شایعه شده بزرگ پلی استیشن در اوایل ماه ژوئن باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده در گزارش مالی یوبیسافت، بازی Avatar: Frontiers of Pandora تا پایان سال مالی ۲۰۲۳ (انتهای مارس ۲۰۲۳ یا ۱۱ فروردین ۱۴۰۲)‌ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر، گوگل استیدیا و آمازون لونا عرضه خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع wccftech
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده