نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۲

پخش تریلر معرفی بازی ریسینگ WRC Generations

شرکت Nacon با یک تریلر از جدیدترین بازی سری بازی ریسینگ World Rally Championship رونمایی کرد.

روز گذشته شاهد معرفی بازی ریسینگ WRC Generations برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس بودیم. این آخرین بازی از مجموعه رالی WRC است که توسط استودیوی فرانسوی Kylotonn ساخته می‌شود و سازندگان می‌خواهند وداع مناسبی با این مجموعه بازی اتوموبیل‌رانی داشته باشند.

یکی از جدیدترین نوآوری‌های WRC Generations، حضور خودروهای هیبریدی در فهرست بلندبالای ماشین‌های این بازی است. به‌گفته سازندگان بازی، بازی با این خودروها حس‌وحال متفاوتی در گیم‌پلی به کاربران القا می‌کند و درعین‌حال یک سیستم جدید فیزیک و صداگذاری در طراحی این ماشین‌ها به‌کار رفته است. کاربرها در هنگام کار با این اتومبیل‌ها باید به تنظیمات موتور و میزان شارژ باتری‌های قدرت‌دهنده نیز توجه داشته باشند. همچنین یک درخت مهارت کاملا جدید براساس این خودروهای دوگانه در بخش Career Mode بازی در دسترس بازیکنان خواهد بود.

طبق اطلاعات منتشرشده، ۳۷ خودروی افسانه‌ای تاریخ ورزش رالی نیز بخشی از ماشین‌های در دسترس این بازی هستند. سازندگان می‌گویند که مجموع طول مسیرهای Special این بازی به حدود ۷۵۰ کیلومتر می‌رسد که در ۲۲ کشور مختلف قرار دارند. ۱۶۵ مسابقه ویژه براساس بهترین زمان، یک مسیر مسابقه کاملا جدید در کشور سوئد، ۴۹ تیم و ۱۳ مسابقه از لیگ رالی قهرمانی جهان در فصل ۲۰۲۲ نیز بخشی از محتوای جدید WRC Generations را تشکیل می‌دهند. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

دیگر بخش جدید بازی WRC Generation، یک لیگ چندنفره کاملا بازطراحی شده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد با کاربرهای دیگر به رقابت بپردازند. بازیکنان همچنین می‌توانند با شرکت در چالش‌های هفتگی و ماهیانه‌ی لیگ، به سطوح لجندری دست پیدا کنند.

WRC Generations از فیزیک، صداگذاری و گرافیک جدیدی بهره می‌برد تا بازیکنان را بیشتر از هر زمان در مسابقات رالی قهرمانی جهان غرق کند. بازیکنان توانایی به اشتراک گذاشتن استیکرها و طراحی‌های ماشین‌های خود به‌صورت آنلاین با دوست‌های خود را نیز دارند. بهترین طراحی‌های هر هفته از سوی سازندگان معرفی می‌شود و کاربران می‌توانند امتیازهای متنوعی از این بابت دریافت کنند.

طبق قرارداد جدید الکترونیک آرتز و فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی، ساخت بازی های سری WRC از سال آینده به استودیوهای بریتانیایی Codemasters سپرده می‌شود. گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهند که از همین حالا ساخت یک بازی رالی کاملا جدید با موتور گرافیکی EGO Engine 4.0 اختصاصی کدمسترز آغاز شده است. باید ببینیم که بازی رسمی رالی جدید استودیو کدمسترز با بازی‌های ریسینگی که شرکت Kylotonn سال‌ها منتشر کرد، چه تفاوت‌هایی خواهد داشت.

بازی شبیه‌ساز رالی WRC Generations در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر ۱۴۰۱) برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5 و ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. طبق اطلاعات منتشرشده نسخه پی‌سی و نینتندو سوییچ این بازی در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۳ روی این پلتفرم‌ها در دسترس کاربرها قرار می‌گیرد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده