نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۳

معرفی بازی استراتژیک The Valiant توسط THQ Nordic

به‌تازگی شرکت THQ Nordic ابتدا به معرفی بازی تاکتیکال و استراتژیک The Valiant پرداخت و سپس نمایشی از گیم‌پلی آن را تقدیم هواداران کرد.

THQ Nordic به‌عنوان ناشر و استودیو KITE Games به‌عنوان توسعه‌دهنده به معرفی بازی تیمی و استراتژیک The Valiant پرداختند که بازیکنان را برای نبردهای تاکتیکال به اروپا و خاورمیانه در قرن سیزدهم می‌برد. داستان بازی The Valiant روایتگر نبردهای تئودریش ون آکنبورگ خواهد بود؛ یک شوالیه‌ که از بی‌رحمی‌های نبردهای صلیبی سرخورده شده است، اما توسط یک جسم باستانی به نام Rod of Aaron دوباره به درگیری‌های جنگ پا می‌گذارد.

در بازی The Valiant واحدهای جنگی مختلفی برای کنترل توسط بازیکنان وجود دارند که می‌توان برای مثال به واحدهای شمشیرزن و سوارکار اشاره کرد. همچنین پنج Hero Squad در بازی وجود دارد که هرکدام درخت مهارت منحصربه‌فردی خواهند داشت. تیم توسعه‌ی The Valiant به افراد علاقه‌مند به بازی‌های استراتژیک وعده‌ی وجود «گستره‌ی بزرگی از سلاح‌ها، زره‌ها و تجهیزات برای غارت و استفاده» در بازی را داده است. به‌گفته‌ی THQ Nordic ترکیب مهارت‌ها، اسلحه و تجهیزات تنوع زیادی را در ساخت هر قهرمان ایجاد خواهد کرد.

در بازی The Valiant یک کمپین تک‌نفره با ۱۵ مأموریت وجود دارد که در هر کدام از آن‌ها نمایش‌های سینمایی، سفرنامه‌ها و سطح دشواری منحصربه‌فردی قرار داده شده است. علاوه‌بر این، بازی دارای یک حالت کوآپ سه نفره به نام Last Man Standing خواهد بود که گیمر را با انبوهی از دشمنان رو‌به‌رو می‌کند؛ تا در صورت پیروزی، امتیاز لازم برای ارتقای قهرمان‌ها، کسب مهارت‌های جنگی و گرفتن لوازم شخصی‌سازی را داشته باشد. همچنین بازی The Valiant دارای حالت رقابتی PvP به‌صورت 1v1 و 2v2 خواهد بود. درنهایت پیشرفت سطح در بخش چندنفره شامل ارتقای کیفیت جوایز مربوط‌به بخش شخصی‌سازی و پاداش مسابقات رده‌بندی خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

با اعلام شرکت THQ Nordic، بازی The Valiant برای پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه است. این بازی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

دانلود ویدیو از آپارات

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده