نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۱

عرضه رایگان بازی Fall Guys

کاربران پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر از ماه آینده می‌توانند بازی Fall Guys را به‌صورت رایگان تجربه کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Fall Guys از تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) به‌شکل کاملا رایگان برای ایکس باکس، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5 و اپیک گیمز استور عرضه خواهد شد. کسانی که قبلا این بازی را در پلی استیشن 4 و استیم خریداری کردند، صاحب یک Legacy Pack شامل لوازم تزئینی منحصربه‌فرد و نخستین بتل پس پولی فال گایز (که با نام سیزن پس نیز شناخته می‌شد) درکنار بتل پس رایگان فعلی خواهند شد.

درضمن استودیو مدیاتونیک، توسعه‌دهنده‌ی بازی با شروع فصل اول Fall Guys تحت عنوان Free For All در تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) تمام فصل‌های قبلی را ریست خواهد کرد. دلیل این امر نیز احتمالا به پشتیبانی کامل این بازی بتل رویال پلتفرمر از قابلیت‌های کراس-پلی و Cross-Progression در همه‌ی پلتفرم‌ها مربوط می‌شود.

قابلیت کراس پلتفرم به بازیکن‌های فال گایز اجازه می‌دهد تا با کاربران سایر پلتفرم‌ها به رقابت بپردازند. گیمرها به‌لطف قابلیت Cross-Progression می‌توانند بدون توجه به اینکه روی کدام یک از پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر به‌سراغ تجربه‌ی بازی می‌روند، وارد حساب کاربری خود شوند و بدون هیچ مشکلی به پیشرفت ادامه دهند.

کاراکترهای بامزه بازی Fall Guys

واحد پولی جدیدی با نام Show-Buck نیز به Fall Guys اضافه می‌شود که می‌توان از آن برای خریداری سیزن پس استفاده کرد. استودیو مدیاتونیک هنوز نگفته است که چقدر باید برای تهیه‌ی ارز تازه هزینه کرد. فعلا معلوم نیست ارزش شو-باک در مقایسه با واحد پولی فعلی یعنی Kudos چگونه خواهد بود؛ ارزی که کماکان در بازی باقی می‌ماند.

فصل اول فال گایز با نام Free For All با چالش‌ها، جوایز و سایر موارد نوید «شلوغ‌ترین فصل بازی تا به امروز» را به طرفدارها می‌دهد. نسخه‌های ایکس باکس و نینتندو سوییچ Fall Guys در ابتدا برای عرضه در تابستان ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده بودند، اما در آوریل سال گذشته با تأخیر مواجه شدند. استودیو مدیاتونیک در آن زمان گفت که «درحال‌حاضر فرصت‌های تازه‌ی زیادی پیش‌روی ما قرار گرفته است» و قادر به انتشار سایر نسخه‌ها در زمان مقرر نخواهیم بود.

بازی Fall Guys در ماه اوت ۲۰۲۰ به‌شکل رایگان در دسترس کاربران سرویس پلی استیشن پلاس قرار گرفت و پس از آن با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسید. استودیو مدیاتونیک دوره‌های رایگان محدودی نیز در آخرهفته‌ها برای بازی برگزار می‌کرد تا بازیکن‌های بیشتری را با این محصول جذاب آشنا کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده