// دوشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۸

جدول فروش هفتگی انگلستان: خروج Elden Ring از جمع ۱۰ بازی پرفروش

پس از هفته‌ها حضور در میان ۱۰ بازی پرفروش چارت انگلستان، Elden Ring در هفته منتهی به ۲۴ اردیبهشت ماه از این جدول هفتگی خارج شده است.

در هفته گذشته، Nintendo Switch Sports صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کرده بود و باتوجه‌به عملکرد خوب این بازی از نظر فروش، در هفته منتهی به ۲۴ اردیبهشت ماه هم شاهد صدرنشینی محصول شرکت Nintendo هستیم؛ این در حالی است که بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga در رتبه دوم قرار گرفت.

با اینکه حدود سه ماه از انتشار بازی Horizon Forbidden West استودیو Guerrilla می‌گذرد، انحصاری فرست-پارتی منتشرشده توسط سونی یک بار دیگر در رتبه‌ی سوم حضور دارد. در آن سو بازی Mario Kart 8: Deluxe که پرفروش‌ترین بازی کنسول نینتندو سوییچ محسوب می‌شود، این هفته رتبه‌ی چهارم جدول را کسب کرد.

در هفته منتهی به ۲۴ اردیبهشت ماه شاهد عرضه بازی Evil Dead: The Game بودیم و توانسته است جایگاه پنجم را در جدول فروش هفتگی انگلستان کسب کند.

بازی Horizon Forbidden West

باوجود عدم تغییر چهار رتبه‌ی برتر جدول نسبت به هفته گذشته، نیمه دوم دست‌خوش تغییراتی شده است. بازی Pokemon Legends: Arceus رتبه ششم را دراختیار دارد و نسخه نینتندو سوییچ Minecraft هفتم شد. در انتهای جدول، بازی Grand Theft Auto V رتبه هشتم را کسب کرد و بازی‌های Animal Crossing: New Horizons و FIFA 22 هم به‌ترتیب نهم و دهم شده‌اند.

دراین‌‌میان اشاره کنم که بازی Elden Ring پس از هفته‌ها حضور در میان ۱۰ بازی پرفروش جدول فروش هفتگی بازی‌های ویدیویی در انگلستان، در هفته منتهی به ۲۴ اردیبهشت (۱۴ مِی) از این جدول خارج شد و رتبه یازدهم را کسب کرده است. در ادامه می‌توانید جدول مربوط‌به این هفته را مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱Nintendo Switch Sports-
۲۲Lego Star Wars: The Skywalker Saga-
۳۳Horizon Forbidden West-
۴۴Mario Kart 8: Deluxe-
۵-Evil Dead: The Gameهفته اول انتشار
۶۶Pokemon Legends: Arceus-
۷۱۰نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۸۸Grand Theft Auto V-
۹۱۱Animal Crossing: New Horizonsبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۱۳FIFA 22بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده