نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۵

تریلر جدید بازی Two Point Campus با محوریت مدرسه جاسوسی

تریلر جدید بازی Two Point Campus، دوره‌های جاسوسی گیم‌پلی این بازی را به نمایش می‌گذارد.

استودیوی بریتانیایی Two Point Studios با انتشار یک تریلر، مدرسه جاسوسی این بازی شبیه‌ساز مدیریت را معرفی می‌کند. در این بازی که دنباله‌ی مستقیمی برای بازی محبوب شبیه‌ساز بیمارستان Two Point Hospital به‌حساب می‌آید، بازیکنان وظیفه دارند تا با ساخت بهترین کمپ دانشگاهی در شهر Two Point County به بالاترین درآمد ممکن دست‌ پیدا کنند.

مدرسه‌ی جاسوسی درکنار دوره‌های آموزش آشپزی، شوالیه‌‌گری و جادوگری جز مدرسه‌های جالب و خلاقانه این مرکز آموزشی هستند. بازیکنان در این دوره‌ها می‌تواند آموزش هایی مانند کار با پهپادها و پشت‌سر گذاشتن موانع را پشت‌سر بگذارند. همچنین این امکان وجود دارد تا جاسوسان حریفی را که به دانشگاه شما نفوذ کرده‌اند، با پشت‌سر گذاشتن این دوره شناسایی کنید. شما می‌توانید تریلر معرفی این کورس آموزشی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Two Point Campus در تاریخ ۹ اوت (۱۸ مرداد) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی‌ سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. این بازی از هنگام عرضه روی سرویس اشتراکی گیم‌ پس برای پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس قرار می‌گیرد. تمام کاربرانی که به پیش‌خرید هر نسخه از بازی تا پیش از انتشار آن بپردازند، در هنگام عرضه به مواردی مانند یک فواره و گلدان‌های تزئینی و همچنین آیتم‌های متنوعی برای بازی Two Point Hospital دسترسی خواهند داشت.

همچنین شما می‌توانید به بررسی زومجی از بازی Two Point Hospital نگاهی بیندازید. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده