نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۳

بازی Skull and Bones یوبیسافت در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد

طبق گزارش‌های جدید، بازی Skull and Bones شرکت یوبیسافت در کشور کره‌ی جنوبی رده‌بندی سنی شده است.

بازی Skull and Bones از سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Ubisoft در حال توسعه است. چندی پیش بود که بعد از مدت‌ها نمایش جدیدی از گیم‌پلی این بازی لو رفت، اما هنوز یوبیسافت تاریخ انتشاری را برای آن اعلام نکرده است. این ناشر فرانسوی اخیرا به طرفداران قول داد که بازی Skull and Bones حداکثر تا پایان ماه مارس سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شود. حال به تازگی گزارش‌هایی از رده‌بندی سنی این بازی منتشر شده است که می‌تواند نشان‌دهنده‌ی نزدیک بودن زمان عرضه باشد.

طبق گزارش وب‌سایت VGC، بازی Skull and Bones اخیرا در کره‌ی جنوبی رده‌بندی سنی خود را دریافت کرده است. در واقع نسخه‌ی پلتفرم پی سی این بازی توسط کمیته‌ی مدیریت و رتبه‌بندی بازی‌های ویدئویی کشور کره‌ی جنوبی دو روز قبل (۱۲ می/ ۲۲ اردیبهشت) بررسی شده است. توضیحات مربوط به این بررسی به مصرف الکل و مواد مخدر در بازی اشاره کرد. به همین سبب تجربه‌ی این بازی حداقل در کشور کره‌ی جنوبی به جوان‌ها توصیه نخواهد شد.

با اینکه شرکت یوبیسافت هنوز تاریخ انتشار بازی Skull and Bones را مشخص نکرده است اما به نظر می‌رسد در آینده‌ی نزدیک قرار است جزئیات بیشتری را در مورد آن دریافت کنیم.

شما می‌توانید دیدگاه‌های خود را درباره‌ی اخبار بازی را با زومجی و دیگر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده