نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۰

احتمال انتشار دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در اوایل سال ۲۰۲۳

طبق گزارش‌های منتشر شده، احتمالا بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه خواهد شد.

با اینکه هنوز دو هفته‌ی دیگر تا آغاز جشن بزرگ جنگ ستارگان باقی مانده است اما گزارش‌های زیادی در مورد معرفی دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در این مراسم شنیده می‌شود. اخیرا جف گراب از VentureBeat در گزارشی فاش کرد که این بازی قرار است Star Wars Jedi: Survivor نام داشته باشد. گراب قبلا اعلام کرده بود که این بازی احتمالا در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه می‌شود و امروز نیز در توییت جدیدی به تاریخ دقیق‌تر انتشار آن در ماه فوریه یا مارس سال ۲۰۲۳ (بهمن ۱۴۰۱ تا فروردین ۱۴۰۲) اشاره کرده است.

طبق گزارش‌ها، دنباله‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order قرار است تنها روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نسل نهمی منتشر شود و نسخه‌ی نسل قبلی آن کنار گذاشته شده است. همچنین شرکت الکترونیک آرتز و استودیوی لوکاس‌فیلم گیمز در اوایل سال جاری اعلام کردند که مراحل توسعه‌ی بازی در حال طی شدن هستند و استیگ آسموسن مجددا کارگردانی این پروژه را بر عهده دارد. بااین‌حال الکترونیک آرتز هنوز به‌صورت رسمی از دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order رونمایی نکرده است.

به جز این بازی، دو اثر دیگر از سری Star Wars توسط استودیوی ریسپاون در حال توسعه هستند. یکی از این پروژه‌ها یک بازی شوتر اول شخص به کارگردانی پیتر هیرشمن است که قبلاً روی توسعه‌ی Star Wars Battlefront کار کرده است. بازی دوم توسط استودیوی تازه تأسیس Bit Reactor در حال ساخت است و اثری استراتژیک خواهد بود که روند ساخت آن توسط Greg Foerscth، کارگردان هنری سابق بازی‌های XCOM: Enemy Unknown و XCOM 2، رهبری می‌شود.

جشن Star Wars از تاریخ ۵ خرداد (۲۶ می) به مدت سه روز برگزار خواهد شد که در جریان آن احتمالا می‌توان شاهد انتشار اخبار جذابی از این مجموعه بود. شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده