نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

اضافه شدن بازی Kirby 64: The Crystal Shards به سرویس نینتندو سوییچ آنلاین

بازی کلاسیک Kirby 64: The Crystal Shards به‌زودی به سطح برتر اشتراک سرویس نینتندو سوییچ آنلاین اضافه می‌شود.

روز گذشته شرکت نینتندو با انتشار یک تریلر اعلام کرد بازی The Crystal Shards از سری کربی که سال‌ها قبل روی کنسول نینتندو ۶۴ منتشر شد، در تاریخ ۲۰ می (۳۰ اردیبهشت) در دسترس کاربران سرویس اشتراکی آنلاین Nintendo Switch Online + Expansion Pack قرار می‌گیرد.

این بازی که برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۰ برای کنسول نینتندو ۶۴ منتشر شد، اولین بازی از این مجموعه است که از گرافیک کامپیوتری سه‌بعدی استفاده می‌کند. البته گیم‌پلی بازی مانند بازی‌های قبلی این سری به‌صورت پلتفرمر دوبعدی اجرا می‌شود. داستان بازی نیز ماجراهای کمک کربی به موجودات سیاره‌ی Ripple Star را روایت می‌کند و در جریان مراحل، بازیکنان وظیفه دارند تا با برگرداندن تکه‌های شکسته‌شده‌ی کریستال این سیاره در سراسر ۶ جهان بازی، Dark Matter شرور را شکست دهند.

این اثر همچنین نخستین بازی Kirby است که بازیکنان را به ویژگی Power Combos مجهز می‌کند. در این حالت کربی می‌تواند با ترکیب توانایی‌های هجومی دشمنان بازی، به کمبوهای قدرتمند جدید دست پیدا کند. براساس اطلاعات منتشرشده، بازیکنان امکان تجربه سه مینی‌گیم Bumper Crop Bump، مسابقه‌ی دوی سرعت و Checkerboard Chase را با همراهی سه نفر از دوستان‌شان به‌صورت آنلاین یا لوکال خواهند داشت. شما می‌توانید تریلر اضافه شدن این بازی به سرویس نینتندو سوییچ آنلاین را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

Kirby 64: The Crystal Shards ششمین بازی از آثار کنسول نینتندو ۶۴ است که از زمان آغاز به کار Nintendo Switch Online + Expansion Pack به آرشیو کلی این سرویس اشتراکی اضافه می‌شود. پیش از این شاهد منتشر شدن بازی ماریو گلف در ماه آوریل برای این سرویس بودیم. به‌طور متوسط معمولا ماهانه یک بازی از این کنسول خاطره‌انگیز برای سرویس آنلاین نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

از بازی های ابتدایی اعلام‌شده‌ی نینتندو ۶۴ برای سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack، فقط بازی Pokemon Snap باقی مانده است تا به این سرویس اضافه شود. حالا مشخص نیست که پس از اضافه شدن این بازی آيا نینتندو به در دسترس قرار دادن بازی های بیشتری از آثار کلاسیک در سرویس خود ادامه می‌دهد یا خیر.

سرویس اشتراکی Nintendo Switch Online به بازیکنان کنسول سوییچ اجازه می‌دهد تا به امکاناتی مانند بازی آنلاین، ذخیره‌سازی ابری و کاتالوگی از بازی‌های کنسول‌های Nintendo Entertainment System و SNES دسترسی داشته باشند. سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack به‌عنوان سطح بالاتر این اشتراک، امکانات بیشتری برای کاربرهای خود دارد؛ از جمله دسترسی به برخی از بازی‌های کنسول Nintendo 64 همچون Kirby 64: The Crystal Shards.

بازیکنان با انجام دادن مراحل و چالش‌های خاصی مانند کامل کردن بازی‌های قدیمی و جدید می‌توانند امتیازهای Platinum نینتندو را دریافت کنند. این امتیازها برای خریداری بازی‌های دیجیتالی و خرید از فروشگاه محصولات فیزیکی نینتندو قابل استفاده است. بازیکنان می‌توانند با پرداخت ۳.۹۹، ۷.۹۹ و ۱۹.۹۹ به ترتیب به اشتراک یک ماهه، سه‌ماهه و سالیانه‌ای این سرویس دست پیدا کنند. البته قیمت Nintendo Switch Online + Expansion Pack بیشتر است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده