نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۸

امکان تجربه رایگان بازی The Division 2 به مناسبت آغاز فصل ۹

بازیکن‌ها می‌توانند چند روز بازی The Division 2 شرکت یوبیسافت را به‌مناسبت انتشار به‌روزرسانی فصل ۹ در همه‌ی پلتفرم‌ها به رایگان تجربه کنند.

شرکت Ubisoft به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد که بازی The Division 2 و رویداد محدود آن را تا تاریخ ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت) به‌شکل رایگان تجربه کنند. این آخرهفته کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس، پلی استیشن، گوگل استیدیا و کامپیوتر می‌توانند بدون پرداخت هزینه به‌سراغ تجربه‌ی دیویژن ۲ بروند. این پیشنهاد همزمان با آغاز فصل ۹ بازی تحت عنوان Hidden Alliance ارائه شده است که یک حالت، تجهیزات و داستان جدیدی را به‌همراه می‌آورد.

اگر تصمیم به خریداری بازی The Division 2 بگیرید، تمام پیشرفت‌های شما در طول دوره‌ی رایگان به نسخه‌ی کامل منتقل خواهد شد. برای تجربه‌ی رایگان دیویژن ۲ کافی است که نام بازی را در پلتفرم مورد نظرتان جست‌وجو کنید و برای مدت محدودی آن را به رایگان دانلود و بازی کنید. مهم‌تر از همه اینکه این بازی در پلتفرم‌های مختلف با تخفیف‌های زیادی برای فروش قرار گرفته است. در ادامه برخی از بهترین تخفیف‌های بازی در هر پلتفرم آورده شده است:

پلی استیشن

  • بازی The Division 2: Warlords of New York Ultimate Edition با قیمت ۱۶ دلار

ایکس باکس

  • بازی The Division 2 با قیمت ۵ دلار

گوگل استیدیا

  • بازی The Division 2 با قیمت ۹ دلار

کامپیوتر

  • بازی The Division 2 با قیمت ۵ دلار

The Division 2 یک بازی تیراندازی سوم-شخص است که تأکید زیادی بر بازی مشارکتی دارد. گیمرها در دیویژن ۲ در دنیایی پرسه می‌زنند که با پیامدهای شیوع یک ویروس خطرناک دست‌وپنجه نرم می‌کند. آن‌ها به مصاف باس‌های سرسخت می‌روند و به کاوش در محیط‌های جنگ‌زده می‌پردازند. با اینگه دیویژن ۲ شروع آرامی داشت، اما درنهایت توانست بیشتر از ۱۰ میلیون نسخه بفروشد. این بازی در بررسی زومجی نمره‌ی ۹ از ۱۰ را کسب کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده