نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۰

گسترش بیشتر سرویس اشتراکی نینتندو سوییچ آنلاین در سال جاری

شرکت نینتندو قصد دارد در طول سال جاری به گسترش و ایجاد محتوای جدید برای سرویس اشتراکی Switch Online خود ادامه دهد.

به‌تازگی شونتارو فوروکاوا، رئیس شرکت نینتندو، طی یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ با سرمایه‌گذاران ژاپنی که این هفته برگزار شد اعلام کرد از انتشار آمار ۳۲ میلیون مشترک سرویس سوییچ آنلاین در سپتامبر ۲۰۲۱، تعداد مشترکان این سرویس به تدریج افزایش یافته است. نینتندو از زمان انتشار این آمار، رده‌ای با قیمت بالاتر شامل Expansion Pack را معرفی کرد که فهرستی از بازی‌های N64 و Mega Drive را در بر می‌گیرد و علاوه‌براین، به مشترکین امکان دسترسی به محتوای الحاقی بازی‌های Mario Kart 8 Deluxe ،Splatoon 2 و Animal Crossing را می‌دهد.

درکنار این رده، اشتراک استاندارد نینتندو سوییچ آنلاین نیز در دسترس کاربران قرار دارد که شامل مجموعه‌ای از مزایا و امکان تجربه‌ی آنلاین بازی‌ها روی نینتندو سوییچ می‌شود. فوروکاوا در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود در پاسخ به سؤال درباره‌ی برنامه‌ی نینتندو برای حفظ مشترکین و ارائه‌ی محتوای اضافه برای سرویس سوییچ آنلاین گفت که اعتقاد دارد افزودن بر ارزش این سرویس اشتراکی بسیار اهمیت دارد.

کنترلر جوی کان کنسول نینتندو سوییچ در دست بازیکنان

او اضافه کرد: «آمار کل مشترکان سرویس نینتندو سوییچ آنلاین از ۳۲ میلیون مشترکی که در ماه سپتامبر اعلام کردیم، به‌روزرسانی نشده است اما این آمار با ادامه‌ی فروش کنسول نینتندو سوییچ همچنان و به تدریج در حال افزایش است. البته دراین‌میان برخی مشترکان هستند که اجازه می‌دهند اشتراکشان منقضی شود و سپس آن‌ را تمدید نمی‌کنند.

بنابراین ما معتقدیم که ادامه‌ی انتشار محتویات دیجیتالی که به بازیکنان اجازه‌ی لذت بردن از بازی‌هایی را که لزوما آنلاین نیستند بدهد و تجربه‌ی کلی آن‌ها را بهبود بخشد، بسیار مهم است. ما در طول سال جاری به گسترش خدمات و توسعه‌ی محتوای جدید برای مشتریان خود ادامه خواهیم داد».

تاکنون گزارش‌های مختلفی پیرامون اضافه شدن بازی‌های کنسول‌های Game Boy به فهرست بازی‌های کلاسیک سرویس نینتندو سوییچ آنلاین منتشر شده‌اند که باتوجه‌به برنامه‌ی نینتندو برای گسترش سرویس اشتراکی خود، احتمالا در آینده شاهد رخ دادن این اتفاق باشیم. در ادامه فوروکاوا به اضافه شدن مأموریت‌ها و پاداش‌های جدید که در ماه مارس به سرویس سوییچ آنلاین اضافه شدند، اشاره کرد و از آن‌ها درکنار انتشار رایگان بسته الحاقی Booster Course Pass بازی Mario Kart 8 Deluxe برای مشترکین به‌عنوان نمونه‌هایی از توجه نینتندو به افزایش ارزش سرویس اشتراکی خود یاد کرد.

شخصیت‌های نینتندو در کنار لوگوی Nintendo Switch Online

رئیس نینتندو اعتقاد دارد که این محتوای جدید می‌توانند به جذب بیشتر مشترکین جدید منجر شوند. وی همچنین معتقد است که در ایالات متحده، بیشتر کاربران سرویس سوییچ آنلاین رده‌ی اشتراک خود را به Expansion Pack ارتقا داده‌اند. شونتارو فوروکاوا در این‌باره افزود: «تعداد مشترکین هر دو سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack و Nintendo Switch Online استاندارد به تدریج در حال افزایش است.

براساس آمارهای منطقه‌ای، میزان خرید اشتراک به‌ویژه در ایالات متحده زیاد است. بلافاصله پس از راه‌اندازی سرویس در ماه اکتبر، اکثر افراد رده‌ی اشتراکی خود را به Expansion Pack ارتقا دادند. از پایان سال ۲۰۲۱، ما بازی‌های محبوب زیادی از کنسول Nintendo 64 و همچنین DLC جدید برای بازی‌های Mario Kart 8 Deluxe و Animal Crossing: New Horizons را منتشر کرده‌ایم؛ در نتیجه شاهد افزایش مشترکین جدید هستیم. ما به بررسی تمامی راه‌ها برای راحتی مشتریان خود ادامه می‌دهیم».

شما در پایان می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده