نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۸

احتمال مشخص شدن نام دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

جف گراب به‌تازگی در پادکست جدید خود نام دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را فاش کرده است.

جف گراب در جدیدترین قسمت پادکست هفتگی Grubbsnax از وب‌سایت Giant Bomb، از نام دنباله بازی Star Wars Jedi: Fallen Order پرده برداشته است. گراب در این برنامه مدعی شد که نام رسمی این بازی جدید Star Wars Jedi: Survivor خواهد بود که تا چند هفته دیگر به‌صورت رسمی معرفی می‌شود. بااین‌حال، این نام هنوز به شکل رسمی تایید نشده است و فعلا باید به چشم یک شایعه به آن نگاه کرد.

هنوز اطلاعات بیشتری درخصوص جزئیات داستانی این بازی در دسترس نیست و گراب اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت، اما قابل انتظار است که بازی Star Wars Jedi: Survivor ادامه داستان  شاهد بازگشت کل کستیس، شخصیت اصلی نسخه اول را پس از حوادث Fallen Order دنبال کند.

بازی جنگ ستارگان Star Wars Jedi: Fallen Order

پیش از این قرار بود که این بازی در ماه‌های انتهایی سال ۲۰۲۲ عرضه شود، اما براساس گزارش های منتشر شده عرضه این بازی به سال ۲۰۲۳ منتقل شده است. همچنین این بازی معرفی نشده تنها برای کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن و ایکس باکس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود تا از نهایت توان گرافیکی این کنسول‌های جدید و قدرتمند بهره ببرد. باتوجه‌به عرضه ریمیک بازی Dead Space در ماه ژانویه، احتمالا باید انتظار انتشار بازی Star Wars Jedi: Survivor در نزدیکی فصل بهار سال ۲۰۲۳ را داشته باشیم.

طبق اطلاعات قبلی گراب، Star Wars Jedi: Survivor در رویداد Star Wars Celebration در اواخر این ماه به‌صورت رسمی معرفی می‌شود. این رویداد از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ ماه می (۵ تا ۸ خرداد) در شهر انهایم ایالت کالیفرنیا برگزار می‌شود. هنوز تاریخ رسمی پنل معرفی احتمالی این بازی از سوی لوکاس‌فیلم اعلام نشده است، اما به‌گفته گراب می‌توانیم احتمالا شاهد حضور این بازی در یکی از پنل‌های این گردهمایی در روز جمعه (۶ خرداد) باشیم.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده