نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷

عرضه آواتار یوبیسافت و بازی Skull and Bones در سال ۱۴۰۱

شرکت یوبیسافت دوباره انتشار بازی Skull and Bones، بازی Avatar: Frontiers of Pandora و بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope در سال مالی جاری را تأیید کرد.

آیا می‌توانید باور کنید که پس از تقریبا یک دهه توسعه کمتر از ۱۲ ماه تا عرضه‌ی بازی Skull and Bones باقی مانده است؟ این بازی متمرکز نبرد کشتی‌ها، یک اسپین‌آف از بازی Assassin's Creed IV: Black Flag محصول سال ۲۰۱۳ به‌حساب می‌آید و بارها با تأخیر مواجه شد. در اواخر ماه گذشته ویدیویی از نسخه‌ی آلفای بازی به بیرون درز کرد که نشان از انتشار قریب‌الوقوع آن داشت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Ubisoft دوباره روی عرضه‌ی این محصول در سال مالی جاری تأکید کرد. این سال مالی در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ (۳۱ مارس ۲۰۲۳) به پایان می‌رسد. پس به احتمال زیاد، بازی در سال ۱۴۰۱ خورشیدی منتشر می‌شود.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora شرکت Ubisoft نیز در همین بازه‌ی زمانی روانه‌ی بازار خواهد شد. این بازی اولین‌بار بیش از پنج سال پیش معرفی شد و در استودیو مسیو اینترتینمنت، سازنده‌ی بازی The Division مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. درست مانند بازی Skull and Bones، تاریخ دقیق انتشار بازی آواتار نیز اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این محصول جهان-باز اکشن ماجراجویی، در ماه دسامبر همزمان با اکران سینمایی فیلم Avatar: The Way of Water (آواتار: راه آب) به کارگردانی جیمز کامرون در دسترس بازیکن‌ها قرار بگیرد.

کاور بازی Avatar: Frontiers of Pandora

درنهایت بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope، دنباله‌ی مورد انتظار بازی استراتژی نوبتی انحصاری نینتندو سوییچ را داریم که آن هم برای عرضه در همین سال مالی در نظر گرفته شده است. باید منتظر ماند و دید که آیا این سه بازی پیش از کریسمس به قفسه‌ی فروشگاه‌ها راه خواهد یافت یا در زمستان منتشر می‌شوند.

شرکت یوبیسافت به‌تازگی گزارش مالی سالانه‌ی خود را منتشر کرد. در این گزارش به عرضه‌ی «بازی‌های هیجان‌انگیز دیگر» در سال جاری هم اشاره شد که با عنوان «آثار پولی» از آن‌ها یاد می‌شود. یوبیسافت امسال «چند بازی رایگان از بزرگ‌ترین IPهای متعلق به خود» را نیز منتشر خواهد کرد.

سال گذشته شرکت Ubisoft یک نسخه‌ی رایگان از بازی The Division تحت عنوان Heartland معرفی کرد که همچنان منتظر انتشار جزئیات بیشتری از آن هستیم. همچنین طرفدارها منتظر معرفی رسمی بازی Assassin’s Creed Rift هستند که احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسد. ظاهرا این بازی مقیاس کوچک‌تری نسبت‌به آثار اصلی مجموعه در چند سال اخیر دارد و به‌جای اینکه یک بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز عظیم باشد، تمرکز بیشتری روی مخفی‌کاری خواهد داشت. گویا این بازی یکی از کاراکترهای برجسته‌ی اساسینز کرید والهالا را به‌عنوان قهرمان داستان معرفی می‌کند.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده