نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۴

رونمایی از قسمت دوم فصل ۵ بازی The Crew 2

شرکت یوبیسافت قسمت دوم فصل پنجم بازی The Crew 2 را با نام American Legends معرفی کرد که به‌شکل رایگان در دسترس دارندگان بازی قرار می‌گیرد.

شاید بازی The Crew 2 به اندازه‌ی سایر بازی‌های ریسینگ موجود در بازار مورد توجه و استقبال بازیکن‌ها قرار نگرفته باشد، اما در طول این سال‌ها نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. این وسط توسعه‌دهنده‌ی بازی با انتشار به‌روزرسانی‌های منظم در تلاش است تا طرفدارها را خوشحال نگه دارد و آن‌ها را ترغیب به بازگشت کند. اگر شما نیز جزو آن دسته هستید، می‌توانید انتظار عرضه‌ی محتوای بیشتری برای این بازی را داشته باشید.

یوبیسافت اخیرا اعلام کرد که فصل پنجم بازی The Crew 2 میزبان قسمت دوم رایگانی تحت عنوان American Legends خواهد شد. به‌روزرسانی اپیزود دوم امکان کاوش در افسانه‌های آمریکایی و کشف وسایل نقلیه‌ی خارق‌العاده از اواخر دهه‌ی ۶۰ تا اواخر دهه‌ی ۸۰ را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد. گیمرها پرده از داستان‌های پنهان الهام‌گرفته از آن دوران برمی‌دارند و در جست‌وجوی گنجینه‌های پنهان به سراسر کشور سفر می‌کنند.

دانلود از آپارات

این اپیزود دارای Motorpass جدیدی است که شامل ۵۰ ردیف جوایز انحصاری رایگان و پولی تازه از جمله خودروهایی مانند BMW i8 Roadster Steller Edition و Chevrolet Camaro SS Bend Edition می‌شود. قسمت دوم فصل ۵ بازی The Crew 2 در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، گوگل استیدیا و کامپیوتر (در بستر فروشگاه یوبیسافت و اپیک گیمز استور) در دسترس است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده