نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۴

برنامه نینتندو برای عرضه بازی Bayonetta 3 در سال ۲۰۲۲

شرکت نینتندو در نظر دارد تا بازی Bayonetta 3 را در سال جاری در دسترس بازیکن‌ها قرار دهد.

بازی Bayonetta 3 استودیو PlatinumGames از مدت‌ها پیش در دست توسعه است. این بازی اولین‌بار در رویداد گیم اواردز ۲۰۱۷ معرفی شد و در سال گذشته نهایتا ویدیویی از گیم‌پلی آن به نمایش درآمد. استودیو پلاتینیوم‌گیمز سال پیش اعلام کرد که بازی بایونتا ۳ را در سال ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار می‌کند. مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت نینتندو در گزارش مالی خود تأیید کرد که این بازی هنوز برای انتشار در سال جاری در نظر گرفته شده است.

نام بازی Bayonetta 3 به‌همراه آثاری نظیر بازی Mario Strikers: Battle League، بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak (که اخیرا جزئیاتی از آن در دسترس طرفدارها قرار گرفت)، بازی Xenoblade Chronicles 3 و بازی Splatoon 3 در بخش «آثار معرفی‌شده‌» ثبت شده است. البته این تنها اثری نیست که تاریخ انتشار دقیقی ندارد؛ زیرا بازی Pokemon Scarlet and Violet نیز برای عرضه در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

طرفدارها باید درماه‌های آتی منتظر انتشار جزئیات بیشتری از زمان عرضه‌ی بازی Bayonetta 3 باشند. شاید شرکت نینتندو بخواهد در رویداد Nintendo Direct بزرگ بعدی زمان انتشار این بازی مورد انتظار را تعیین کند. نینتندو در جریان گزارش مالی اخیر تأیید کرد که کنسول نینتندو سوییچ ۱۰۷.۶۵ میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته است. درضمن آماری از فروش بازی Mario Kart 8: Deluxe، بازی Animal Crossing: New Horizons، بازی Kirby and the Forgotten Land و بازی Metroid Dread نیز ارائه شد. همه‌ی این اخبار بازی را می‌توانید در زومجی بخوانید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده