نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۶

فروش درخشان دو بازی Kirby and the Forgotten Land و Metroid Dread

به‌تازگی نینتندو آمار فروش بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ به مانند Kirby and the Forgotten Land و Metroid Dread را منتشر کرده است.

شرکت نینتندو اخیرا در جدیدترین گزارش مالی خود به فروش کلی کنسول نینتندو سوییچ و مجموعه‌ی پوکمون پرداخته است. علاوه‌براین موارد، نینتندو آمار فروش بازی‌های دیگر نینتندو سوییچ را که برخی از آن‌ها در سال گذشته منتشر شده‌اند به‌روزرسانی کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، فروش بازی Kirby and the Forgotten Land در سراسر جهان از ۲.۶۵ میلیون نسخه فراتر رفته است.

بازی Kirby در سال ۲۰۲۲ میلادی برای نینتندو سوییچ

بازی دیگر که همچنان به فروش خوب خود ادامه می‌دهد، Mario Party Superstars است که تاکنون ۶.۸۸ میلیون واحد در سراسر جهان فروخته است. باید توجه داشت که فروش این بازی در سه‌ماهه‌ی مالی قبل که به پایان ماه دسامبر ختم شد، ۵.۴۳ میلیون واحد بود. Metroid Dread بازی بعدی کنسول نینتندو سوییچ است که اخیرا فروش آن با کاهش مواجه شده و در حال حاضر ۲.۹ میلیون واحد فروخته است. البته این آمار فروش، بازی Metroid Dread را به پرفروش‌ترین بازی تاریخ این سری تبدیل کرده است.

در ادامه نینتندو آمار فروش چند بازی دیگر نینتندو سوییچ از جمله بازی The Legend of Zelda: Skyward Sword HD با فروش بیش از ۳.۹۱ میلیون واحد، بازی Super Mario 3D World + Bowser's Fury با فروش بیش از ۹.۴۳ میلیون واحد، بازی Splatoon 2 با فروش بیش از ۱۳.۳ میلیون واحد و بازی Luigi's Mansion 3 با فروش بیش از ۱۱.۴۳ میلیون واحد را نیز اعلام کرد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده