// سه شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۵

نمایش بازی های مستقل برای سوییچ در Indie World مِی ۲۰۲۲

فردا قسمت جدید Nintendo Indie World از راه می‌رسد تا گیمرها شاهد تریلرهای جدید بازی‌های مستقلی باشند که برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شوند.

شرکت Nintendo طی سال‌های اخیر با دو رویداد Nintendo Direct و Nintendo Indie World به پخش تازه‌ترین تریلرهای بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ پرداخته است. در این بین می‌دانیم که ایندی ورلد با تمرکز روی بازی‌های مستقل ساخته می‌شود و معمولا هر قسمت آن، مدت‌زمان کوتاهی دارد. حالا براساس جدیدترین اخبار بازی می‌دانیم که راس ساعت ۱۸:۳۰ فردا به وقت تهران، قسمت جدید Indie World پخش می‌شود.

مدت‌زمان این برنامه حدود ۲۰ دقیقه خواهد بود و اطلاعی نداریم که کدام کدام اخبار بازی طی این شوکیس منتشر خواهند شد. بازی River City Girls 2 و بازی Sea of Stars از آثار قابل توجهی به شمار می‌آیند که در قسمت قبلی Nintendo Indie World حضور داشتند. البته که همچنان برخی از گیمرها بیشتر از هر بازی دیگر، منتظر دیدن Hollow Knight: Silksong در یکی از این برنامه‌های نینتندو هستند. باید صبر کرد و دید که بالاخره چه زمانی استودیو Team Cherry سراغ رونمایی از این دنباله‌ی مورد انتظار بازی هالو نایت می‌رود.

در هر حالت رویداد Indie World Showcase ماه مِی سال ۲۰۲۲ از کانال یوتیوب رسمی نینتندو پخش خواهد شد و اکنون کمتر از ۲۴ ساعت تا از راه رسیدن آن فاصله داریم.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده