نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۲

پخش تریلر گیم‌پلی ماد واقعیت مجازی بازی Elden Ring

لوک راس با همکاری رسانه UploadVR ویدیویی ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی ماد وافعیت مجازی بازی Elden Ring را به اشتراک گذاشت.

در اواخر ماه آوریل مادسازی با نام لوک راس اعلام کرد که روی تبدیل الدن رینگ به یک بازی واقعیت مجازی کار می‌کند. این مادساز ساخت انواع‌واقسام مادهای VR برای آثار مختلف نظیر بازی Red Dead Redemption 2 و بازی Cyberpunk 2077 را در کارنامه دارد. این توسعه‌دهنده در آن زمان وعده داد که امکان تجربه‌ی بازی Elden Ring با زاویه‌ی دید اول-شخص و سوم-شخص را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند و موقع استفاده از این ماد، تهوع ناشی از حرکت برای گیمرها مشکل‌ساز نخواهد شد.

اخیرا لوک راس با همکاری رسانه UploadVR یک ویدیو ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی ماد واقعیت مجازی Elden Ring را پخش کرد که ویژگی‌های جدید اضافه‌شده به بازی توسط این مادساز را نشان می‌دهد. با استناد به ویدیوی آپلودوی‌آر، این ماد به‌صورت اول-شخص و سوم-شخص قابل تجربه است، یک منوی دسترسی سریع برای توقف بازی دارد و امکان تجربه‌ی الدن رینگ بدون نیاز به مبارزه با باس‌ها و دشمنان را در حالت Tourist Mode برای گیمرها فراهم می‌آورد.

دانلود از آپارات

شما می‌توانید اطلاعات بیشتری راجع به ماد VR بازی Elden Ring را با مراجعه به سایت UploadVR کسب کنید. بازی Elden Ring درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. این بازی اکشن نقش‌آفرینی در بررسی زومجی توانست نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰ را دریافت کند.


منبع 80LV
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده