// دوشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۱

فهرست کامل کاراکترهای بازی Mario Strikers: Battle League مشخص شد

حساب کاربری توییتر نینتندو رسما فهرست شخصیت‌های بازی Mario Strikers: Battle League را منتشر کرد.

سال‌‌های زیادی از آخرین نسخه Mario Strikers می‌گذرد و با معرفی Mario Strikers: Battle League، کاربران قدیمی و هواداران این مجموعه حسابی خوشحال شدند، اما فهرست کاراکترهای بازی، موردی است که برای آن‌ها اهمیت دارد. به‌تازگی شرکت نینتندو در جریان یک توییت فهرست Mario Strikers: Battle League را معرفی کرده است.

این بازی دارای ۱۰ شخصیت قابل بازی است. به‌عبارتی بازیکنان به‌واسطه‌ی ماریو، لوئیجی، بوزر، پیچ، روزالینا، تاد، یوشی، دانکی کنگ، واریو و والوئیجی می‌توانند بازی Mario Strikers: Battle League را تجربه کنند. ازطرفی کاربران تابه‌امروز اشاره‌های بسیاری به شخصیت دیزی کرده‌اند تا در این بازی حضور داشته باشد و وجود ۱۰ بازیکن، با اینکه برای تعدادی از مخاطبان قابل قبول واقع شده، اما عده‌ای دیگر عدم نارضایتی خود را از کم تعداد بودن شخصیت‌های قابل بازی اعلام کرده‌اند.

دراین‌میان اشاره کنم که نینتندو معمولا پس از عرضه بازی‌های خود، کاراکترهای بیشتری را برای آن‌ها منتشر می‌‌کند و Mario Tennis Aces و Mario Golf: Super Rush مثال‌های بارز این گفته هستند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم Mario Strikers: Battle League چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد. Mario Strikers: Battle League در تاریخ ۲۰ خرداد ماه (۱۰ ژوئن) برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده