نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۳

نگاهی اجمالی به بازی Mario Strikers Battle League در تریلر گیم‌پلی تازه

نینتندو یک تریلر گیم‌پلی از بازی Mario Strikers Battle League پخش کرد تا بازیکن‌ها را هرچه بیشتر با این محصول مورد انتظار آشنا کند.

شرکت Nintendo یک تریلر گیم‌پلی از بازی Mario Strikers Battle League را به اشتراک گذاشت تا بازیکن‌ها بدانند که باید انتظار چه مواردی را در زمان عرضه از این محصول داشته باشند. این ویدیو ژاپنی با زبان ژاپنی ساخته شده است، اما بخش‌های مختلفی از بازی را به نمایش می‌گذارد تا گیمرهای سایر نقاط دنیا هم بتوانند از آن لذت ببرند.

دانلود از آپارات

در این بازی ورزشی شبیه فوتبال، نهایتا ۵ بازیکن دربرابر ۵ بازیکن قرار می‌گیرند. در Mario Strikers Battle League که طی ماه فوریه معرفی شد، امکان سلب مالکیت توپ، استفاده از مواردی نظیر موز و صدف و فعال‌سازی ضربات ویژه برای گیمرها فراهم می‌شود.

اگر فقط سراغ تجربه‌ی آفلاین بازی Mario Strikers Battle League بروید، حداکثر ۸ بازیکن در قالب دو تیم ۴ نفره می‌توانند به‌وسیله‌ی یک کنسول نینتندو سوییچ به رقابت بپردازند. فارغ از مسابقات انفرادی، بخش آنلاین به ۲۰ بازیکن اجازه‌ می‌دهد تا برای تبدیل شدن به برترین باشگاه جهان رقابت کنند.

در بازی Mario Strikers Battle League می‌توان از لوازم مختلف با ویژگی‌های خاص نظیر افزاینده‌ی قدرت و تقویت‌کننده‌ی قابلیت‌ها بهره گرفت و ظاهر آن‌ها را به‌دلخواه تغییر داد. یکی از قابلیت‌های بازی نیز به شما اجازه می‌دهد تا هم‌تیمی‌های خود را با وارد کردن یک ضربه به جلو هدایت کنید. بازی ماریو استرایکرز بتل لیگ در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) منحصرا برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. از حالا امکان پیش خرید بازی ازطریق فروشگاه eShop نینتندو و خرده‌فروشی‌ها برای طرفدارها فراهم شده است.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده