نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۴

انتصاب اولین رئیس فرهنگی شرکت بلیزارد اینترتینمنت

جسیکا مارتینز که قبلا برای ۱۴ سال به‌عنوان رئیس ستاد شرکت دیزنی فعالیت داشت، فرهنگ سازمانی جدیدی را در بلیزارد اینترتینمنت اجرا خواهد کرد.

اکتیویژن بلیزارد در پی شکایت‌های پیاپی علیه شرکت در سال گذشته شروع به ایجاد تغییراتی در ساختار خود کرده است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این شرکت مستقر در شهر ارواین، جسیکا مارتینز را به‌عنوان نخستین رئیس فرهنگی خود منصوب کرد. او که تقریبا برای ۱۴ سال به‌عنوان رئیس ستاد در شرکت دیزنی فعالیت داشت، مسئول اجرای یک فرهنگ سازمانی به‌واسطه‌ی همکاری با رؤسای بلیزارد و تغییر برنامه‌های پرورش استعدادها است.

جسیکا مارتینز گفت که در تلاش برای ایجاد یک محیط کاری است تا همه‌ی افراد احساس امنیت و ارزشمندی داشته باشند. این فضای کاری که در آن افراد در اولویت قرار می‌گیرند، به پیشرفت کارفرما و کارمندان کمک می‌کند. جسیکا مارتینز در این‌باره توضیح داد: «وقتی یک محیط کاری را برای افراد ایجاد می‌کنید که در آن تیم‌ها احساس امنیت و ارزشمندی داشته باشند و برای دستیابی به یک هدف مشترک کار کنند، از کارمندان و گیمرها گرفته تا صنعت بازی، همگی ترقی خواهند کرد». این خبر مدت کوتاهی پس از استخدام کریستن هاینز توسط اکتیویژن بلیزارد مخابره شد که برای مبارزه با بسیاری از مشکلات محل کار به خدمت گرفته شده است.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت درباره‌ی ادامه‌ی فعالیت یا جدایی بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد سخنی به میان نیاورده است. پیش از اینکه مایکروسافت به‌سراغ تصاحب اکتیویژن بلیزارد برود، حدود ۱۹۰۰ نفر از ۱۰ هزار کارمند این شرکت طوماری را امضا کردند و خواستار استعفای مدیرعامل خود شدند. بابی کوتیک نیز در ادامه اعلام کرد که اگر نتواند سریعا فرهنگ حاکم بر این شرکت را تغییر دهد، حاضر به کناره‌گیری از سمت خود خواهد بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده